هنرمندان فارس هم نسبت به جمع‌آوری عكس‌های شهدا واكنش نشان دادند
کد خبر: 3694174
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

هنرمندان فارس هم نسبت به جمع‌آوری عكس‌های شهدا واكنش نشان دادند

گروه اجتماعی ـ در پی جمع‌آوری عكس‌های شهدا در سطح شهر شیراز، جمعی از هنرمندان استان فارس بیانیه‌ای صادر كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، جمعی از هنرمندان استان فارس به حرمت‌شکنی به تصاویر شهدا توسط عوامل شهرداری شیراز و همچنین جمع‌آوری آنان در سطح شهر واكنش نشان دادند و بیانیه‌ای در محكومیت این كار صادر كردند.
در این بیانیه آمده است: «شهدا، این فرزندان انقلاب اسلامی، متعلق به همه ملت ایران هستند. حفظ حرمت ایشان بر تمامی مسئولان، گروه‌ها، اقشار و طیف‌های مختلف سیاسی و اجتماعی واجب می‌باشد.
تمام مسئولان و طیف‌های سیاسی اجتماعی باید بدانند حفظ حرمت جایگاه و شأنیت شهدا، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و هر کسی در هر کسوت و مسئولیتی که بخواهد کوچکترین بی حرمتی را نسبت به ساحت مقدس ایشان را داشته باشد بشدت محکوم و بلاشک طرد شده است.
جامعه هنری استان فارس، جمع‌آوری تمثال شهدا در سطح شهر شیراز، را برنتافته و اعتراض شدید خود را اعلام و خواستار رسیدگی سریع مسئولین به این حرکت نازیبا و ناشایست می‌باشد.
مطابق بر آنچه که در رسانه‌ها منتشر گردیده، سازمان منظر و زیباسازی شهرداری شیراز این اقدام را مبنی بر تعویض و نو شدن اعلام و جمع‌آوری نموده است؛ فلذا، جامعه هنری فارس، بی صبرانه منتظر جایگزینی مناسب، درخور شان و به جای تمثال‌های مبارک شهدا، در تمامی سطح خیابانهای سومین حرم اهل بیت(ع) هستند.
الوعده وفا
همچنین، جامعه هنری استان فارس اعلام می‌دارد که در تدارک و آماده‌سازی تمثال مبارک شهدا ونصب در تمامی سطح شهر شیراز، سازمان منظر و زیباسازی شهرداری شهر شیراز را یاری خواهد داد».
انتهای پیام

captcha