طومار‌نویسی مردم شیراز خطاب به مسئولان شهری در پی جمع‌آوری عكس‌های شهدا
کد خبر: 3694194
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

طومار‌نویسی مردم شیراز خطاب به مسئولان شهری در پی جمع‌آوری عكس‌های شهدا

گروه اجتماعی ـ در پی جمع‌آوری عكس‌های شهدا، مردم شیراز بعد از اقامه نماز جمعه، طوماری را خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر امضا كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، با گذشت چند روز از جمع‌آوری عكس‌های شهدا در سطح شهر شیراز توسط شهرداری، اقشار مختلف این كلان‌شهر و استان همچنان نسبت به این كار واكنش نشان داده و آن را به شدت محكوم می‌كنند.
در این راستا بعد از اقامه نماز جمعه شیراز، مردم این كلان‌شهر و نمازگزاران طوماری را خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر امضا كردند.
در این طومار آمده است:‌
اعضای شورای اسلامی شهر شیراز
كمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شیراز
شهرداری شیراز
با توجه به حركت نابخردانه و خباثت‌آمیز شهرداری شیراز در جمع‌آوری تصاویر شهدا در برخی نقاط شهر سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی، همه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و همه همشهریان شیرازی ضمن محكوم كردن این اقدام كه قطعاً در جهت كم رنگ كردن فرهنگ ایثار و شهادت است، اعلام می‌دارد، با تفكرات لیبرالی غرب‌گرایانه از نفس افتاده نمی‌توان شهر شهیدپرور شیراز را مدیریت كرد.
تفكر انقلابی زنده است و زنده خواهد ماند. لذا به تمامی عوامل دخیل در این اقدام اعم از شورای شهر شیراز، كمیسیون فرهنگی شورا و شهرداری شیراز هشدار داده می‌شود در اسرع وقت نسبت به احیا و بازسازی تمثال‌های مبارك شهدا در شهر شیراز اقدام نمایند در غیر این صورت تمامی امضاكنندگان این طومار مطالبات خود را در تمامی مراجع پیگیری و مطالبه خواهند كرد.
انتهای پیام

captcha