2 لاله گمنام دفاع مقدس در میان دانشگاهیان استهبان آرام گرفتند
کد خبر: 3694201
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

2 لاله گمنام دفاع مقدس در میان دانشگاهیان استهبان آرام گرفتند

گروه اجتماعی ـ مراسم تشییع و خاكسپاری پیكرهای مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم تشییع و خاكسپاری پیكرهای مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز، 5 اسفندماه با حضور اقشار مختلف مردم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان برگزار شد.
پیكرهای مطهر این شهدا طی هفته‌های گذشته همراه با پیكرهای 23 شهید دیگر دوران دفاع مقدس وارد شهر مقدس شیراز شده بود كه تمام آن شهدا در روز سه‌شنبه، اول اسفندماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) تشییع و به خاك سپرده شدند.
پیكرهای مطهر این دو شهید گمنام نیز عصر دیروز با استقبال گسترده مردم استهبان وارد این شهر شد و مراسم شب وداعی نیز با حضور این شهدا در شبستان امام خمینی(ره) مسجد جامع استهبان شب گذشته برگزار شد.
مراسم تشییع پیكرهای مطهر این شهدا صبح امروز نیز از میدان دانشجوی استهبان آغاز و تا دانشگاه آزاد اسلامی ادامه یافت و در نهایت این شهدا در میان دانشگاهیان آرام گرفتند.
یكی از این شهدا 17 ساله و در عملیات خیر و جزیره مجنون و دیگری 23 ساله و در عملیات رمضان و در منطقه شرق بصره تفحص شده بودند.
انتهای پیام

captcha