تجلیل از فعالین و چهره‌های قرآنی استان کرمانشاه
کد خبر: 3694202
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

تجلیل از فعالین و چهره‌های قرآنی استان کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی- فعالین و چهره‌های قرآنی استان کرمانشاه طی مراسمی باحضور رئیس سازمان دارالقرآن کشور تجلیل خواهند شد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری مراسم تجلیل از فعالین و چهره‌های قرآنی استان کرمانشاه باحضور مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن کشور خبر داد.
وی با اشاره به اینکه در این مراسم از چهرهای فعال در عرصه قرآنی استان تجلیل به‌عمل خواهد آمد، افزود: این افراد مشغول فعالیت و خدمت به جامعه قرآنی استان هستند و سال‌ها در این زمینه فعالیت دارند و این امر خود موجب توسعه فضای قرآنی استان شده است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه به مجمع قرآنیان استان نیز اشاره و اظهار کرد: مجمع قرآنیان زمینه همفکری، همگرایی و همدلی بین فعالین این عرصه است.
حجت‌الاسلام محمدی گفت: فضای کشور باید به سمت گرایش به قرآن گام بردارد و برای این منظور باید تمهیداتی در نظر گرفته شود تا ارتباط مردم با جامعه قرآنی بیشتر شود.
وی تصریح کرد: راه در زمینه فعالیت‌های قرآنی باید برای همه باز باشد و مردم از تمامی اقشار باید بتوانند در این زمینه فعالیت کنند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه افزود: فعالیت‌های خوبی برای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه انجام شده و این حرکت‌ها نیازمند به رشد و توسعه بیشتر است.
حجت‌الاسلام محمدی در پایان تأکید کرد: رویکرد قرآنی باید در بخش‌ها و لایه‌های مختلف توسعه یابد و در این زمینه به برنامه‌های کوتاه مدت نباید اکتفا کنیم چراکه در این زمینه نیازمند به برنامه‌ریزی مدون هستیم.
انتهای پیام/

captcha