دومین دوره آموزشی ارتقای سطح داوران قرآنی فارس برگزار شد
کد خبر: 3694214
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
جلالی:

دومین دوره آموزشی ارتقای سطح داوران قرآنی فارس برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس از برگزاری دومین دوره آموزشی تربیت و ارتقای سطح داوران قرآنی استان فارس به میزبانی شهرستان ممسنی خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدامیر عباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه استان فارس امروز، 5 اسفندماه گفت: دومین دوره آموزشی تربیت و ارتقای سطح داوران قرآنی استان فارس به‌میزبانی شهرستان ممسنی به‌مدت 2 روز برگزار شد.
وی افزود: این دوره آموزشی با حضور 100نفر از داوران قرآنی بانو و آقا پنج شهرستان کازرون، رستم، ممسنی، فراشبند و سپیدان برگزار شد.
جلالی اضافه کرد: در دوره‌های یاد شده 4 نفر از اساتید و داوران کشوری و استانی به تدریس اصول داوری در مباحث عمومی و سرفصل‌های داوری تجوید، صوت و لحن و ... برابر آیین‌نامه داوری مسابقات قرآنی اوقاف اقدام و در انتها کارگاه عملی و آزمون از دروس مطروحه از فراگیران به عمل آمد.
رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: این دوره‌های آموزشی با هدف یكسان كردن روش‌های داوری، جلوگیری از اعمال سلیقه‌‌های فردی در داوری، تربیت كادر داوری مجرب برای مسابقات قرآنی در سطح استان‌ها، ارتقای سطح علمی، تخصصی و فنی داوران مسابقات قرآنی در سطح استان‌ها و آشنایی و تعمیم روش‌های بدیع و انتقال مهارت‌های ویژه به داوران مسابقات قرآنی در سراسر كشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha