انعقاد قرارداد سه‌جانبه احداث پروژه مسکونی ۶۵۰ واحدی در قزوین
کد خبر: 3694218
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
مدیرکل اوقاف قزوین خبر داد:

انعقاد قرارداد سه‌جانبه احداث پروژه مسکونی ۶۵۰ واحدی در قزوین

گروه اجتماعی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از انعقاد قرارداد سه‌جانبه احداث پروژه مسکونی ۶۵۰ واحدی استان قزوین به همت این اداره‌کل، اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در جلسه‌ای که امروز 5 اسفند با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین برگزار شد، از انعقاد قرارداد سه‌جانبه احداث پروژه مسکونی ۶۵۰ واحدی استان قزوین به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با این کار منشأ خیر و برکت برای مردم و به‌ویژه قشر کم‌درآمد باشیم زیرا این اداره‌کل و اداره‌کل بنیاد مسکن به دنبال خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: احداث مسکن در منطقه اقبالیه، چوبیندر و قزوین برای قشر کم‌درآمد صورت می‌گیرد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین هم در این جلسه بابیان اینکه همه ما در یک جبهه هستیم و کیفیت ملاک اصلی است، عنوان کرد: با توجه به اینکه برای نخستین بار در استان این کار انجام می‌شود، امیدواریم کیفیت و رضایت مردم سبب استمرار آن شود.
محمد همتیان اضافه کرد: این پروژه در سال آینده کلنگ‌زنی می‌شود که امیدواریم در این زمینه همکاری خوبی بین اداره‌کل بنیاد مسکن و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان صورت گیرد.

انتهای پیام

captcha