درمان 5 هزار بیمار نیازمند با اجرای طرح «مهر تندرستی» در موقوفات درمانی فارس
کد خبر: 3694219
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵

درمان 5 هزار بیمار نیازمند با اجرای طرح «مهر تندرستی» در موقوفات درمانی فارس

گروه اجتماعی ـ رئیس موقوفات دارو و درمان اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در قالب اجرای طرح «مهر تندرستی» در مراکز درمانی موقوفه نمازی و پوستچی به 5 هزار و 312 نفر از بیماران نیازمند کمک شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رسول نیک‌سرشت، رئیس موقوفات دارو و درمان اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 5 اسفندماه گفت: یکی از ویژگی‌های شاخص این استان در حوزه وقف، موقوفات درمانی متعدد است.
وی افزود: همواره خیران خطه فارس با توجه به نیازهای روز جامعه نسبت به وقف اموال خود در حوزه درمان و سلامت جامعه تلاش می‌کنند و می توانیم بگوئیم این طرح برخلاف سایر استان‌ها در تمام طول سال در استان فارس اجرا می‌شود.
نیك‌سرشت با اشاره به اجرای طرح «مهر تندرستی» در موقوفات درمانی فارس گفت: در قالب اجرای طرح «مهر تندرستی» در مراکز درمانی موقوفه نمازی و پوستچی به 5 هزار و 312 نفر از بیماران نیازمند کمک شد.
وی اظهار كرد: بیماران نیازمندی که در محل مراکز درمانی موقوفه نظیر بیمارستان نمازی، درمانگاه‌های شهید مطهری و امام رضا(ع)، پوستچی و مرکز درمانی خلیلی درمان شده باشند کمک هزینه درمانی و دارویی از محل موقوفات به بیماران صورت می‌پذیرد.
رئیس موقوفات دارو و درمان اوقاف و امور خیریه فارس افزود: طی یک سال جاری مبلغ 13 میلیارد و 616 میلیون ریال در قالب اجرای این طرح کمک هزینه تأمین دارو، درمان و بستری بیماران نیازمند در مراکز درمانی موقوفه پرداخت شده است.
نیك‌سرشت با اشاره به اینکه این طرح برای پنجمین سال متوالی در سطح استان اجرایی می‌شود، افزود: هدف از اجرای طرح «مهر تندرستی» اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش در زمینه سلامت و تأمین دارو و درمان بیماران نیازمند است که از محل موقوفات درمانی طراحی و اجرا شده است.
انتهای پیام

captcha