جلسه مشترک مربیان و مدیر مؤسسه کریمه(س) واحد شاهرود برپا شد
کد خبر: 3694232
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

جلسه مشترک مربیان و مدیر مؤسسه کریمه(س) واحد شاهرود برپا شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ جلسه مشترک مربیان و مدیر مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) واحد شاهرود به منظور ارائه گزارش عملکرد برپا شد.

به گزارش ایکنا؛ جلسه ارائه گزارش عملکرد از فعالیت‌ مربیان با حضور حجت‌الاسلام ابوالفضل حکیمی، مدیرمؤسسه کریمه واحد شاهرود برگزار شد.
پس از ارائه گزارش از عملکرد کلاس‌ها، حجت‌الاسلام حکیمی بر برگزاری شورای اساتید و تبادل نظر و ریشه یابی مسائل مربوطه در کلاس و بهره‌گیری ازتجربیات سایر اساتید برجسته تأکید کرد.
وی ادامه داد: باید از زمان برپایی کلاس استفاده بهینه صورت گیرد و همچنین مربیان نیز علوم خود را به روز رسانی کنند و به دنبال فعالیت‌های پژوهشی باشند زیرا معتقدم مؤسسه قرانی باید تولیدعلم کند و یک گروه پژوهشی قوی داشته باشد.
حکیمی با اشاره به رعایت اخلاص در عمل و نیت رضایت الهی در کارها، بیان کرد: مربیان و مسئولان واحدها با جدیت همراه با صمیمیت وسعه صدر با مخاطبان و فراگیران برخورد کنند.
وی بر جدیت درتمرین‌های عملی همراه با نظم و مدرک گرا نبودن فراگیران و تلاش قرآن‌آموزان برای اینکه روزی مربی و استاد خوبی شوند، تأکید کرد.
در ادامه حجت‌الاسلام جوانشیر از پژوهشگران قرآنی به سخنرانی پرداخت و گفت: مربیان باید هدف از شرکت در دوره‌ها را برای فراگیران تبیین کنند و از بیان روایات پیرامون قرآن در کلاس‌ها غافل نباشند.
در خبر دیگری از مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) واحد شاهرود آمده است؛ کارگاهی با موضوع «سبک زندگی قرآنی» با بهره‌گیری از آیات و روایات ویژه بانوان برپا شد.

انتهای پیام/

captcha