برگزاری کارگاه آموزشی صوت و لحن در شهرکرد
کد خبر: 3694236
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
تقی پور خبرداد:

برگزاری کارگاه آموزشی صوت و لحن در شهرکرد

گروه فعالیت های قرآنی - سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری کارگاه دو روزه آموزشی صوت و لحن در شهرکرد خبر داد.

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری درگفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر افزود: این دوره با حضور استاد یاراحمدی از اساتید برجسته کشوری برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این کارگاه، ویژه اساتیدو قاریان و حافظان قرآن استان، برگزار می‌شود، افزود: آماده‌سازی متقاضیان شرکت در دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم و آشنایی بیشتر اساتید و قاریان و حافظان استان با تکنیک‌های قرائت قرآن در مسابقات رسمی از اهداف برگزاری این کارگاه است.
وی ادامه داد: همچنین مهارت‌افزایی قاریان قرآن کریم در حوزه‌های تخصصی قرائت از قبیل تجوید، صوت و لحن و زمینه‌سازی برای تعامل جامعه قرآنی استان با اساتید برتر قرآنی کشور از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه در استان است.
تقی پور با بیان اینکه این کارگاه، در روزهای پنجشنبه و جمعه (10و11 اسفند امسال)، برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کارگاه تخصصی در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار می شود.
وی ادامه داد: 65 نفر از خواهران و براداران که در دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم ثبت‌نام و در مراحل اولیه پذیرفته شده اند، در این کارگاه شرکت می کنند.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان افزود: این کارگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه دهم و یازدهم اسفند از ساعت 8 صبح الی 12 ویژه خواهران و از ساعت 13 الی 17 عصر ویژه برادران برگزار می شود.

انتهای پیام

captcha