کسب رتبه برتر آموزش و پرورش لرستان در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف
کد خبر: 3694282
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

کسب رتبه برتر آموزش و پرورش لرستان در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف

گروه فرهنگی ـ در ارزیابی‌های به‌عمل آمده توسط استانداری لرستان آموزش و پرورش رتبه نخست را در بین دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایکنا از لرستان، فریبا گله‌دار، کارشناس مسئول امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش لرستان امروز، ششم اسفند در جمع خبرنگاران از کسب رتبه نخست آموزش و پرورش لرستان در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف خبر داد و گفت: در ارزیابی‌های به‌عمل آمده توسط استانداری لرستان اداره‌کل آموزش و پرورش رتبه نخست را در بین دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به جایگاه حجاب و عفاف در دین مبین اسلام و ضرورت توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، افزود: اشاعه و تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند برنامه‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه و اجتماع است.
گله‌دار با اشاره به نقش مؤثر فرهنگیان در تعمیق و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، از اهتمام کلیه فرهنگیان، معلمان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش استان در راستای گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تقدیر کرد.
وی ادامه داد: کسب این موفقیت ارزشمند، حاصل مدیریت، تلاش، نظارت و پیگیری‌های مستمر و ارزشمند دستگاه تعلیم و تربیت متشکل از نیروهای ستادی و آموزشی است.
کارشناس مسئول امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اهتمام دستگاه تعلیم و تربیت در تحقق اهداف سند تحول بنیادین، اظهارکرد: دستگاه تعلیم و تربیت به‌دنبال تربیت انسان‌های خودباور و خداباور است و در این بین نهادینه کردن باورهای اعتقادی و تحکیم باورهای دینی و مذهبی دانش‌آموزان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام

captcha