یادواره شهدای والامقام ۶ ماهه دوم اصلاندوز برگزار شد
کد خبر: 3694293
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

یادواره شهدای والامقام ۶ ماهه دوم اصلاندوز برگزار شد

گروه اجتماعی- یادواره شهدای والامقام 6 ماهه دوم اصلاندوز با مشارکت اداره بنیاد و با حضور خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستانی روزگذشته پنجم اسفند ماه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه اصلاندوز، در این مراسم تصریح کرد: امنیت و اقتدار کشورمان در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده و ما تمام آن را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم شهدایی که با گذشت از جان و مال خود درس ایثار و شهادت را به ما آموختند.
وی با اشاره به این که خانواده‌های شهدا باید به عنوان مهم‌ترین الگو در جامعه باشند افزود: خانواده‌های شهدا به اندازه خود شهدا در دستیابی به جامعه امن کنونی سهیم هستند و در تربیت فرزندانی با این خصوصیات از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند که این موضوع برای ما بیش از هر چیز دیگری حائز اهمیت است.
امام جمعه اصلاندوز بیان کرد: در عصر خطیر و حساس کنونی برای نگهداری ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی هوشیاری و آگاهی یک امر لازم و ضروری است که باید همگان در این زمینه رسالت و وظیفه حساس خود را نشان دهند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
وی تصریح کرد: انتقال این فرهنگ ارزشمند به نسل جوان و امروزی از مهم‌ترین وظایفی است که باید در این زمینه از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در این زمینه استفاده شود و زندگی ائمه معصومین(ع) به عنوان یک الگوی مناسب در زندگی خود مبنای کار قرار دهیم.
امام جمعه اصلاندوز بیان کرد: تداوم برگزاری یادواره‌های شهدا برای ما در قبال شهدا کم‌ترین کاری است که در قبال بزرگواری‌ها و فداکاری‌های شهدای والامقام می‌توان انجام داد که باید در این زمینه مسئولان مربوطه و ذی‌ربط با ما همکاری و مشارکت‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم از این طریق دین خود را نسبت به شهدای والامقام ادا کنیم.

انتهای پیام

captcha