کتاب «تدبر در قرآن از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی» منتشر شد
کد خبر: 3694325
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

کتاب «تدبر در قرآن از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی» منتشر شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کتاب «تدبر در قرآن از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی» به همت مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد چاپ و روانه بازار شد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی موسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد، کتاب «تدبر در قرآن از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی» چاپ و روانه بازار شد.

بنابر این گزارش، یکی از مطالبات قرآنی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌‌الله‌ العظمی خامنه‌ای که همواره به آن توصیه کرده و از سال‌‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در جلسات درسی و نشست‌ های مختلف بر آن تأکید ورزیده‌ اند، تدبّر در قرآن است. نوشتار پیش‌ رو، در پی آن است که چیستی، چرایی و چگونگی تدبر در قرآن را با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین کند. این کتاب با قیمت 70 هزار ریال و در 100 صفحه، در قطع رقعی و جلد شومیز به همت انتشارات تدبر در قرآن و سیره مشهد چاپ و روانه بازار شده است.

یادآور می‌شود،‌ علاقه‌مندان می توانند جهت تهیه کتاب از انتشارات تدبر در قرآن و سیره از طریق مراجعه حضوری به آدرس میدان ده دی، نبش رازی غربی 8، تماس با شماره 09332514612 و 38552408-051 و مراجعه به وبگاه www.book-tadabbor.ir اقدام کنند.

انتهای پیام

captcha