شهدا، درس آزادگی و مقاومت را به نسل‌های آینده آموختند
کد خبر: 3694340
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
امام جمعه درمیان:

شهدا، درس آزادگی و مقاومت را به نسل‌های آینده آموختند

گروه معارف- امام جمعه شهرستان درمیان گفت: شهدا درس آزادگی و مقاومت را به نسل‌های بعد از خودشان آموختند و امروز به‌وسیله خون آن عزیزان سفر کرده نام عظیم انقلاب اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان طنین‌انداز شده است.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حسینی، امام جمعه شهرستان درمیان، شب گذشته 5 اسفندماه، در یادواره شهدای روستای مسک، اظهار کرد: قدرت و عظمت ملت و دولت اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های جهانی مثال زدنی و غیرقابل انکار است.

وی افزود: از زمان انقلاب تاکنون هر افتخار و پیشرقتی که در ابعاد مختلف نصیب کشورمان شده مدیون خون پاک شهدا هستیم.

امام جمعه شهرستان درمیان بیان کرد: خون پاک شهدا پایه های نظام و انقلاب اسلامی را مستحکم کرده است.

حسینی برگزاری یادواره شهدا را فرصتی برای به یادآوردن آن حماسه‌ها و دلاورمردی‌ها خواند و افزود: رشادت‌های جانبازان، آزادگان، ایثارگران و در نهایت جان فشانی و ایستادگی‌های شهدا و خانواده‌های ایشان نباید از ذهن مردم بیدار انقلاب اسلامی ایران پاک شود.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با تمام توان برای ضربه زدن به فرهنگ ما وارد شده است، تصریح کرد: اگر ارزش‌ها و فرهنگ دینی و اسلامی ما حفظ شود با درس آموزی از مکتب شهدا می‌توانیم جامعه را به سعادت رهنمون کنیم.

امام جمعه شهرستان درمیان یادآور شد: آمریکا با راه‌اندازی هشت سال جنگ تحمیلی با همکاری کشورهای ابرقدرت اروپایی یک جنگ جهانی با مقیاس کوچکتر را طراحی کرد و در نظر داشت تا به بدنه این انقلاب آسیب بزند.

انتهای پیام

captcha