جشن نیکوکاری 18 اسفند ماه در اردبیل برگزار می شود
کد خبر: 3694357
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

جشن نیکوکاری 18 اسفند ماه در اردبیل برگزار می شود

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: در آستانه عید نوروز برای کمک به نیازمندان جشن نیکوکاری ۱۸ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، روزگذشته، پنجم اسفند ماه در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل تصریح کرد: در آستانه عید نوروز و همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری در استان اردبیل برگزار می‌شود که این جشن 16 تا 18 اسفندماه به مدت سه روز در اردبیل برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری این جشن در استان اردبیل انجام شده است افزود: جشن نیکوکاری 16 اسفندماه در مدارس اردبیل، 17 اسفند در پایگاههای جشن نیکوکاری و 18 اسفندماه در مصلاهای سطح استان برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل تصریح کرد: در حال‌حاضر 17 هزار پاکت نیکوکاری در مدارس استان اردبیل توزیع شده است تا دانش‌آموزان و خانواده‌ها کمکهای خود را در این پاکت‌ها ارائه دهند که کمک‌های جمع‌آوری شده در همان مدارس برای دانش‌آموزان نیازمند هزینه می‌شود.
دشتی ادامه داد: جشن نیکوکاری امسال با همکاری کمیته امداد، آموزش و پرورش، صدا و سیما و بسیج برگزار می‌شود و انتظار می‌رود با مشارکت مردم و کمک خیرین گام بزرگی در کمک به نیازمندان برداشته شود.
وی بیان کرد: امسال 48 واحد مسکن به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان تحویل داده شده است و همچنین 51 واحد مسکن مقاوم‌سازی و 38 مورد نیز در دست اقدام می‌باشد که این مقاوم‌سازی شامل مسکن روستایی خانواده‌های تحت پوشش نیز هست.
مدیرکل کمیته امداد استان از تامین 780 مورد جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته خبر داد و گفت: یکی از اولویتهای کمیته امداد استان اردبیل حمایت از نوعروسان و تامین جهیزیه آنان می‌باشد.
دشتی تصریح کرد: در حال‌حاضر 26 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند که خدمات‌رسانی به این قشر ادامه دارد و تسهیلات اشتغال، مسکن به خانواده‌ها تحت پوشش ارائه می‌شود.
وی اظهار کرد: در حال حاضر 4 هزار و 800 خانواده تحت پوشش کمیته امام خمینی استان نیازمند مسکن هستند که با حمایت امام جمعه اردبیل، استاندار،‌کمیته امداد و برخی خیران و نیز مشارکت های مردمی انتظار می‌رود سال آینده این میزان کاهش یابد و تعدادی مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش احداث شود.
انتهای پیام

captcha