نمایشگاه کتاب اصفهان، بهار 97 برگزار می‌شود
کد خبر: 3694387
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

نمایشگاه کتاب اصفهان، بهار 97 برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی-هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از تغییر زمان برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب اصفهان به بهار سال آینده خبر داد.

پرویز طاهری، معاون فرهنگی-هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان اظهار کرد: به دلیل مشکلات به وجود آمده در آماده‌سازی محل برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان، این نمایشگاه در بهار 1397 در میدان امام علی(ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: پیش‌تر قرار بود نمایشگاه کتاب اصفهان، اسفندماه سال جاری در مجموعه میدان امام علی(ع) برگزار شود، ولی علی‌رغم تلاش شبانه‌روزی و همکاری فوق‌العاده مجموعه شهرداری و پروژه میدان امام علی(ع) برای آماده‌سازی مجموعه، زمان از دست رفت و از طرف دیگر، به دلیل نگرانی بابت استقبال ضعیف مردم از برگزاری نمایشگاه در اسفندماه و مشکلات ترافیکی که برگزاری نمایشگاه در این بازه زمانی می‌توانست در این منطقه به وجود آورد، برپایی نمایشگاه به بهار سال آینده موکول شد.
طاهری بیان کرد: تاکنون 700 ناشر از سراسر کشور برای شرکت در سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مولود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۱
0
0
سلام. اصفهان شهر فرهنگی و هنری است نمیدونم چرا نمایشگاه کتابی مثل تهران نداره یا جاهایی مثل باغ کتاب تهران لطفا پیگیری کنید و تاریخ نمایشگاه کتاب را بفرمایید . تشکر
captcha