رقابت 1600 دانش‌آموز یزدی در مرحله استانی «مسابقات قرآن کریم»
کد خبر: 3694405
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

رقابت 1600 دانش‌آموز یزدی در مرحله استانی «مسابقات قرآن کریم»

گروه فعالیت‌های قرآنی- رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از رقابت 1600 دانش‌آموز یزدی در مرحله استانی «مسابقات قرآن، عترت و نماز» خبر داد.

محسن گلستانی فر، رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در سطح مدارس برگزار و برترین های مرحله استانی مشخص شدند.

وی با اشاره به بخش کتبی مسابقات ادامه داد: در این بخش، آزمون الکترونیکی آنلاین مسابقات پژوهشی و کنفرانسی شامل تفسیرقرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز در روز چهارشنبه 9 اسفندماه ویژه دختران دوره اول و دوم متوسطه و روز پنجشبه 10 اسفندماه ویژه پسران دوره اول و دوم متوسطه در حوزه های تعیین شده توسط ادارات مناطق و نواحی با حضور 800 نفر برگزار خواهد شد.

گلستانی فر افزود: بخش حضوری تمامی رشته ها نیز 1600 دانش آمور با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که در بازه زمانی 20 لغایت 23 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد: برترین ها به مسابقات کشوری که مردادماه 97 در تهران و مشهد برگزار می شود، راه می یابند.

captcha