برگزاری دوره تخصصی تربیت داور قرآن در کردستان
کد خبر: 3694419
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

برگزاری دوره تخصصی تربیت داور قرآن در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری دوره تخصصی تربیت داور قرآن در رشته تجوید روزهای 10 و 11 اسفندماه در کردستان خبر داد.

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری دوره تخصصی تربیت داور قرآن در رشته تجوید روزهای 10 و 11 اسفندماه در کردستان خبر داد.
وی با اشاره به برگزاری آزمون ورودی این دوره افزود: آزمون ورودی دوره تربیت داور قرآن یک ماه گذشته در سطح استان کردستان برگزار شد.
رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان با اعلام اینکه آزمون ورودی این دوره در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار شد، بیان کرد: در این آزمون ورودی 100 نفر از فعالان قرآنی استان کردستان شرکت دارند.
وی اعلام کرد: بهروز یاری‌گل، نماینده سازمان دارالقرآن کریم کشور کار آموزشی در این دوره قرآنی را در استان بر عهده دارد.
علیپور عنوان کرد: کسانی می‌‍توانستند در این دوره شرکت کنند که گواهینامه قرائت سطح پنج قرآن را داشته باشند که در نتیجه آزمون شفاهی و کتبی 33 نفر جواز حضور در دوره را کسب کردند.
وی با اشاره به اینکه تعداد داوران قرآنی متخصص استان انگشت‌شمار هستند، یادآور شد: تمام تلاش ما در دارالقرآن و تبلیغات اسلامی این است که بتوانیم داورانی به صورت تخصص در استان آموزش دهیم.
انتهای پیام

captcha