کتاب «نشان ارادت» در ایلام توزیع شد
کد خبر: 3694432
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
علوی‌فر خبر داد:

کتاب «نشان ارادت» در ایلام توزیع شد

گروه فرهنگی - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام از توزیع کتاب «نشان ارادت» که مجموعه‌ای از اقدامات انجام‌ شده در راستای بازسازی عتبات عالیات است، خبر داد .

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی ایلام، سید محمد علوی‌فر، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام، اظهار کرد: این کتاب به همت معاونت فرهنگی و روابط عمومی و با همکاری معاونت فنی و مهندسی، مدیریت واحد صنعتی و هنری، مدیریت طرح و برنامه و روسای ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا، کاظمین و ستادهای استانی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور تهیه و تدوین‌شده است .
وی با اشاره به اینکه این کتاب در سال 95 چاپ و منتشرشده است، افزود: در این مجموعه از آمار و اطلاعات صحیح از طرح‌های انجام‌شده در ستاد بازسازی عتبات عالیات به همراه تصاویری باکیفیت تهیه و ارائه‌شده است که تلاش خواهد شد چاپ دوم این کتاب نیز در سال جاری منتشر شود .
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام، اضافه کرد: این کتاب در 231 صفحه گوشه‌ای از تلاش همه دست‌اندرکاران، هنرمندان، فعالان، خیرین، مردم، صنعتگران، مسئولان و اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات را برای انجام پروژه‌های بازسازی حرم‌های شریف در نجف و کربلا، سامرا و کاظمین به نمایش گذاشته است .
علوی‌فر عنوان کرد: مردم استان ایلام همگام با مردم سراسر ایران اسلامی، همواره با کمک‌های خود نقش مهمی در راستای بازسازی عتبات عالیات ایفا کرده‌اند و عشق و علاقه خود را به ائمه اطهار (ع) در قالب کمک برای بازسازی عتبات عالیات نشان داده‌اند که این عشق و علاقه مردم زمینه‌ساز تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات شده است .
وی یادآور شد: آنچه برای آینده به یادگار می‌ماند ثبت این حماسه بزرگ که چراغ هدایت آیندگان و نشان ارادت و محبت ایشان به اهل‌بیت (ع) است که در قالب کتاب نشان ارادت تلاش شده است به نمایش گذاشته‌شده است .
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام تصریح کرد: این کتاب در بین مراکز فرهنگی، دینی، علمی،  دانشگاهی و دفاتر ائمه جمعه سراسر استان و دستگاه‌های دولتی و نهادهای فرهنگی توزیع شده است.
captcha