رشد 40 درصدی آذربایجان غربی در میزبانی اردوهای راهیان نور
کد خبر: 3694441
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

رشد 40 درصدی آذربایجان غربی در میزبانی اردوهای راهیان نور

گروه اجتماعی - معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت : امسال در خصوص میزبانی اردوهای راهیان نور در استان، رشد 40 درصدی داشتیم.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، جلیل وحیدی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی اردوهای راهیان نور جنوب استان که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه طی سال جاری 300 هزار نفر میزبانی راهیان نور و اعزام به اردوهای راهیان نور صورت گرفته است، بیان کرد : در سال جاری میزبان 137 هزار نفر از 28 استان کشور بودیم و 61 هزار و 475 نفر نیز از اقشار مختلف استان به حنوب و شمال غرب کشور اعزام کردیم.
وی اظهار کرد : حضور استان ها در اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور بسیار چشم گیر بود و این مهم ظرفیتی برای توسعه گردشگری، امنیت و سرمایه گذاری در استان فراهم می کند.
وی با اشاره به اینکه گردشگری امروزه یک صنعت سودآور است، گفت : امیدواریم با استقبال هرچه بیشتر استان ها در بازدید از مناطق عملیاتی استان، بتوانیم علاوه بر برکات معنوی این اردوها از برکات مادی نیز بهره مند شویم.
وحیدی بیان کرد : تابستان امسال 80 درصد سناریوی نمایش های رزمی را تغییر دادیم و حدود 65 شب اجرای نمایش رزمی داشتیم که در این خصوص 120 هزار نفر از مردم ارومیه و زائرین استان بازدید کننده این نمایش رزمی بودند.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت : آذربایجان غربی به عنوان هفتمین استان در خصوص میزبانی راهیان نور شناخته شده است و در این خصوص از زیر ساخت های قابل قبول و ظرفیت های خوبی برخوردار هستیم.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت راهیان نور اظهار کرد : طبق فرمایشات رهبری، نباید در روایت گری های اردوهای راهیان نور تحریف شود، باید عین واقعیات میدانی که در دفاع مقدس صورت گرفته برای نسل های مختلف بیان شود.
وی گفت : طبق بیانات رهبری راهیان نور باید به همه اقشار تسری داده شود و همچنین به اصل زیارت با معریف نیز توجه ویژه انجام گیرد.
انتهای پیام

captcha