اعزام کاروان قرآنی «از حرم تا حرم» نزاجا به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب
کد خبر: 3694494
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

اعزام کاروان قرآنی «از حرم تا حرم» نزاجا به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ طبق روال هر سال کاروان قرآنی نزاجا با عنوان «از حرم تا حرم» به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور اعزام می‌شود.

اعزام کاروان قرآنی «از حرم تا حرم» نزاجا به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب

محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: کاروان قرآنی نزاجا طبق روال هر ساله طی ماه‌ پایانی سال به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور اعزام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این کاروان از سه‌شنبه، هشتم اسفندماه اولین محفل خود را در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌‌کند، اظهار کرد: این کاروان قرآنی با عنوان «از حرم تا حرم» نخستین برنامه خود را با تلاوت اذانگاهی مغرب و عشا در حرم حضرت معصومه(س) آغاز می‌کند و سپس برای اجرای محفل انس با قرآن به مسجد مقدس جمکران خواهند رفت.

کشتگر اضافه کرد: طی هشتم تا 16 اسفندماه این کاروان به اجرای 30 محفل نورانی با بهره‌گیری از قاریان و حافظان برجسته و ممتاز ارتش در یگان‌های ارتش، مساجد سطح شهر و امامزادگان واجب‌التعظیم شهرها می‌پردازد.
وی با تأکید بر اجرای محافل در مناطق صفر مرزی، ادامه داد: این محافل با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم، شبکه قرآن و معارف سیما، آستان مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) و آستان مقدس امامزاده موسی‌بن‌‌الکاظم سبزه قبا در دزفول و همکاری یگان‌های استان‌های قم، لرستان و خوزستان برپا می‌شود.
مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش بیان کرد: طی برنامه‌ریزی به عمل آمده آخرین محفل قرآنی در آستان مقدس امامزاده موسی‌بن‌ الکاظم سبزه قبا دزفول برگزار می‌شود.
وی تأکید کرد: این محافل با رویکرد طرح تدبر در آیات نورانی قرآن انجام می‌شود که در طول برپایی محفل سؤالات قرآنی از آیات تلاوت شده، طرح و هدایایی نیز به شرکت‌کنندگان در این جلسه اعطا می‌شود.
انتهای پیام/

captcha