واکنش‌های مجازی به عکس‌نوشته «هادی موحدامین»
کد خبر: 3694495
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

واکنش‌های مجازی به عکس‌نوشته «هادی موحدامین»

گروه شبکه اجتماعی ــ جدیدترین تصاویر حضور قاریان قرآن در شبکه‌های اجتماعی را که به تازگی منتشر شده است، مشاهده می‌کنید.

به گزارش ایکنا؛ برخی از تصاویر منتشر شده در صفحات شبکه اجتماعی قاریان را که به تازگی منتشر شده است، مشاهده می‌کنید.

هادی موحدامین، قاری بین المللی کشور تصویری از اسباب کشی و مطلبی را منتشر کرد که با واکنش‌های مختلف قاریان مواجه شد.

تصاویر اینستاگرام

 

حسین رفیعی، قاری ممتاز کشور در راستای پست هادی موحد امین نوشت: دیروز یکی از قراء بین المللی و جوان کشور که اخلاق زیبا و صوت دلربایش در کشور زبانزد خاص و عام است در اینستاگرام خود تصاویر اسباب کشی منزلش را گذاشت و با اعلام‌ اینکه «بنظر شما اگر من و امثال بنده، بعد از ۲۴ سال سابقه و رتبه های متعدد کشوری و جهانی؛ خواننده هم بودیم مستاجر و خانه به دوش می شدیم؟!" اینگونه نارضایتی خود از عملکرد مسؤلان فرهنگی و قرآنی را اعلام داشت.
جالب اینکه وقتی در کامنت‌ها و نظرات جست و جویی کردم دیدم اکثرا اعلام داشتند که شاکر باش و ارزش معنوی کارت را با خواننده‌ها مقایسه نکن و بعضا هم با اکانت فیک، پیج او را مورد حمله قرار دادند و سرزنش کردند. پ.ن ۱: ایشان خود بر این واقف است که ارزش معنوی تلاوت قرآن به مراتب بالاتر از خوانندگی و هر هنر دیگریست و اگر اینطور نبود که خیلی وقت پیش مسیرش را عوض می کرد و در بالاترین سطح موسیقی به فعالیت می‌پرداخت و قطعا نانش هم در روغن بود و به برنامه‌های دورهمی و خندوانه هم دعوت می‌شد. شما لازم نکرده نصیحتش کنید چون گفتن این چیزها به همچین قاری توانمندی مثال زیره به کرمان بردن است. پ.ن ۲: وقتی می‌بینید جوانی تا این حد توانا قرآن را می‌خواند و با تلاوت‌هایش نام کشور را در جهان اسلام درخشانده و در محافل اینطور بر مستمعین تاثیر می‌گذارد؛ می‌آید و همچین صحنه‌های دلخراش و تاسف باری را از زندگی شخصیش منتشر می‌کند، بدانید که درد بزرگی را در دل قرآنیش متحمل شده و واقعا تحت فشار است که این درد را بروز می‌دهد و این در جامعه اسلامی یک مصیبت است. پس زخم دگر مزن به دل، مرهم اگر نمی‌نهی.
جالب‌تر اینکه: امروز یک بازیگر ویدیویی در اینستاگرامش منتشر کرد که به تخریب سنگ قبرها در امامزاده عبدلله(ع) معترض شد و ابراز داشت نتوانسته سنگ قبر پدرش را پیدا کند. و بعد از آن همکارانش و دیگر بازیگرها و هم صنفانش آن ویدیو را در پیج‌های خود قرار دادند و با همدردی با او مطالباتش از مسؤلان را متذکر شدند. جامعه فرهنگی ما هنوز به این باور نرسیده که قاری یک هنرمند است و مراتب ارزشی‌اش یک نگاه مسؤلانه می‌خواهد. پ.ن ۳: چرا بعد از اعتراض این قاری کمتر کسی از جامعه قرآنی با او همصدا شد و دردش را فریاد زد؟ پ.ن ۴: آیا در جامعه اسلامی ارزش زندگان کمتر از مردگان است و نباید چاره‌ای برای این مصیبت‌ها اندیشید؟ پ.ن ۵: این جوان اگر در کشورهای دیگر عربی زندگی می‌کرد بهترین و مرفه‌ترین زندگی را داشت. به خود بیاییم. پ.ن ۶: اعتراض آن بازیگر بحق بوده و ما هم حقیقتا از این عمل نادرست ناراحت و متاسفیم.

تصاویر اینستاگرام


محمدرضا پورزرگری، مدرس قرآن کریم تصویری از همکلاسی دوران تحصیل در مدرسه علوی، مسعود صابری، پزشک متخصص و جراح مغز و هنرمند را منتشر کرد.

تصاویر اینستاگرام


حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم، حافظ کل قرآن کریم تصاویری از سفر تبلیغی خود به کشور هلند و پوسترهای همایش‌های قرآنی دانشگاه لایدن هلند را منتشر کرده است.

تصاویر اینستاگرام

محمدهادی صلحجو، مجری برنامه‌های قرآنی و حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین المللی برای شرکت در محفل انس با قرآن کریم به استان هرمزگان سفر کردند.

تصاویر اینستاگرام

 

محمدجواد پناهی، قاری بین المللی کشور تصویری از اساتید محمدجواد فاطمی، محمدجواد کاشفی، محمدجواد رجایی را در حاشیه مسابقات کشوری شرکت نفت در مشهد مقدس منتشر کرد.

تصاویر اینستاگرام

انتهای پیام

captcha