شکوه خودی را پیش ناخودی نبرده‌ایم
کد خبر: 3694550
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
فرزند شهید رکن‌آبادی در پست اینستاگرام‌اش؛

شکوه خودی را پیش ناخودی نبرده‌ایم

گروه جهاد و حماسه ــ فرزند شهید رکن‌آبادی در بخشی پست اینستاگرام‌اش نوشته است: با اینکه دل‌مان خون بود از کم‌کاری‌ها و برخی مسائل اما نمی‌خواستیم خدایی نکرده شکوه خودی را پیش ناخودی ببریم و همچنان این رویه را حفظ کرده‌ایم.

رد نشود//

به گزارش خبرگزاری ایکنا، فرزند شهید رکن‌آبادی در پست اینستاگرام‌اش نوشته است: خاطرم هست در زمان مفقودی پدرم از چند شبکه خارجی به منزل ما آمدند تا در مورد وضعیت پیگیری پرونده او و گمانه‌های موجود مبنی بر اسارت او در چنگال رژیم صهیونیستی و... با ما صحبت کنند. من اما همیشه سؤالات را قبل از مصاحبه بررسی می‌کردم که در مورد اقدامات دولت چیزی پرسیده نشود. با اینکه دل‌مان خون بود از کم‌کاری‌ها و برخی مسائل اما نمی‌خواستیم خدایی نکرده شکوه خودی را پیش ناخودی ببریم و همچنان این رویه را حفظ کرده‌ایم. پا روی خون پدرمان گذشته‌ایم، سرزنش‌ها را به جان خریده‌ایم اما شکایت‌‌مان را پیش غریبه نبرده‌ایم.

او در پایان نوشته است: خانم لیلا حاتمی عزیز شما از کدام سیاره آمده‌اید که انقدر نسبت به آبروی وطن‌تان بی‌تفاوت هستید؟ به چه بهایی؟ می‌دانم باید از عکس خانم حاتمی استفاده می‌کردم، اما قد و بالای پدرم که ذره‌ ذره‌اش فدای اعتلای وطن شد، خوش‌تر بود.

انتهای پیام

captcha