آموزش در کنار توانمندسازی، هدف کالج زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی است
کد خبر: 3694565
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

آموزش در کنار توانمندسازی، هدف کالج زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی است

گروه اجتماعی- مدیر کالج زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی گفت: کالج زبان جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی، خدماتی برای توانمندکردن فراگیران برای کسب درآمد و اشتغال ارائه می‌دهد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، نرگس معصومی فرد، مدیر کالج زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی، عصر امروز۶ اسفند، در گردهمایی بزرگ یادگیری زبان و رسانه‌های دیجیتال که به همت جهاددانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: گردهمایی یادگیری زبان و رسانه‌های  دیجیتال به همت کالج زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی برگزار شد. 

 وی ادامه داد: این گردهمایی با هدف آشنایی فراگیران و خانواده‌های آنان با موضوع استفاده از رسانه‌های دیجیتال در یادگیری زبان‌های خارجی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این نوع گردهمایی برای اولین بار در استان برگزار می‌شود، افزود: جهاددانشگاهی استان آموزش زبان را از مهرماه ۸۳ آغاز کرده است.

مدیر کالج زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در سال آینده در این کالج علاوه بر آموزش زبان‌های انگلیسی، آلمانی، عربی، روسی، فرانسه و ایتالیایی آموزش زبان‌های ترکی و چینی را نیز آغاز خواهیم کرد.

معصومی فرد ادامه داد: آموزش‌های کالج زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی استان در سنین مختلف کودکان، نوجوانان و بزرگسالان انجام می‌شود. 

وی اظهار کرد: کالج زبان جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی، خدماتی برای توانمندکردن فراگیران برای کسب درآمد و اشتغال ارائه می‌دهد.

مدیر کالج زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی یادآور شد: امیدواریم این گردهمایی آغاز خوبی برای آگاهی دادن برای نحوه استفاده درست از رسانه‌های دیجیتال در یادگیری زبان باشد.

انتهای پیام

captcha