زاهدان، میزبان جشنواره ملی هنرهای گرافیکی رضوی
کد خبر: 3694648
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

زاهدان، میزبان جشنواره ملی هنرهای گرافیکی رضوی

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: چهارمین جشنواره ملی هنرهای گرافیکی رضوی تیرماه سال آینده همزمان با ایام دهه کرامت در زاهدان برگزار می‌شود.

حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: چهارمین جشنواره ملی هنرهای گرافیکی رضوی تیرماه سال آینده همزمان با ایام دهه کرامت در زاهدان برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: این جشنواره که برای چهارمین سال متوالی به میزبانی زاهدان برگزار می‌شود، از سری برنامه‌های شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است.
وی بیان کرد: جشنواره هنرهای گرافیکی رضوی هر ساله در قالب‌های هنری تصویرسازی، آرم و نشانه، پوستر و طراحی جلد برگزار می‌شود.
مسگرانی با بیان اینکه فرآیند ثبت‌نام جشنواره از طریق تارنمای «شمس توس» انجام می‌شود، افزود: هر هنرمند می‌تواند در هر بخش حداکثر 5 اثر با فرمت jpg، وضوح 300 dpi و با ابعاد A3 به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان هدف از برپایی این جشنواره را گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت(ع) و گرامی‌داشت تولید کنندگان آثار این حوزه عنوان کرد.
گفتنی است، جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به صورت سالانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در داخل و خارج از کشور به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

زاهدان، میزبان جشنواره ملی هنرهای گرافیکی رضوی

انتهای پیام

captcha