مراسم بزرگداشت سرباز وظیفه شهید ‌مرادی در مشگین‌شهر برگزار شد
کد خبر: 3694662
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

مراسم بزرگداشت سرباز وظیفه شهید ‌مرادی در مشگین‌شهر برگزار شد

گروه معارف- مراسم بزرگداشت سرباز وظیفه شهید رضا مرادی علمدار که در جریان دفاع از امنیت عمومی در خیابان پاسداران تهران به شهادت رسید روزگذشته ششم اسفند ماه در زادگاه آن شهید در روستای علمدار مشگین‌شهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر در آئین بزرگداشت شهید رضا مرادی در مسجد روستای علمدار مشکین شهر تصریح کرد: شهادت سه تن از عوامل انتظامی در خیابان پاسداران نتیجه تعامل و خویشتن‌داری نیروی انتظامی بود که سعی داشتند با ملایمت با اغتشاشگران برخورد کنند.
وی با اشاره به فتنه دشمنان در این حادثه گفت: در صورت تکرار چنین حوادثی دشمنان با مشت‌های آهنین نیروی انتظامی مواجه می‌شوند چرا که نیروی انتظامی آماده است تا ذره‌ای به امنیت و آرامش موجود در جامعه آسیبی وارد نشود.
امام جمعه مشگین‌شهر با بیان اینکه این شهدا در جامه دفاع از نظم و امنیت کشور به شهادت رسیدند، تصریح کرد: دشمنان با مشاهده نظم و امنیت موجود در کشور که همواره آن را نشانه گرفته‌اند، در تلاش برای آسیب رساندن به این امنیت هستند اما به برکت هوشیاری مردم و آمادگی نیروهای جمهوری اسلامی ایران همواره دشمنان نظام با یاس و ناامیدی مواجه خواهند شد.
باوقار با تاکید بر اینکه ما باید قدردان نظم و امنیت موجود در کشور باشیم، افزود: مردم انتظار دارند که با اغتشاشگران و عاملان شهادت سه تن از شهدای نیروی انتظامی برخورد قاطع و قاطعانه‌ای انجام شود تا شاهد چنین اقداماتی در بر هم زدن نظم و امنیت عمومی نباشیم.
یادآور می شود، دو تن از شهدای اخیر نیروی انتظامی در تهران بزرگ از جمله شهید گروهبان یکم رضا امانی و سرباز وظیفه شهید رضا مرادی علمدار از اهالی مشگین‌شهر بودند.
انتهای پیام

captcha