بنیاد شهید محصول تفکر راهبردی امام خمینی(ره) است
کد خبر: 3694732
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

بنیاد شهید محصول تفکر راهبردی امام خمینی(ره) است

گروه معارف- مدیرکل کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادی برگرفته از انقلاب اسلامی و محصول تفکر راهبردی امام خمینی(ره) است.

ابراهیم طاهرنژاد در گفت و گو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه 22 اسفند متعلق به‌تمامی شهدا از اقشار مختلف است، اظهارکرد: گرامی‌داشت 22 اسفند برای این است که بگوییم شهدا مظهر قدرت ما هستند و هرکجا نام شهید است همان‌جا قدرت و اقتدار وجود دارد.
وی بابیان اینکه بزرگداشت 22 اسفند انعکاس‌دهنده‌ سبک زندگی و وصیت‌نامه‌ی شهدا در سراسر کشور است، گفت: مردم جامعه به ویژه مسئولان نباید فراموش کنند سبک زندگی شهدا چگونه بوده است، آن‌ها چگونه در دوران دفاع مقدس در گرما، سرما و شرایط سخت با ایثار و گذشت مبارزه کرده تا این نظام، انقلاب و امنیتی که داریم از بین نرود.
طاهرنژاد ابرازکرد: باید بدانیم شهدا از خانواده، جوانی و بهترین هستی خود گذشتند، امروز هرچه داریم مرهون فداکاری و نام شهداست و باید شکر خون پاک شهدا را با انجام وظایف خود بجا بیاوریم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در بخش دیگر از سخنان خود تقارن سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سالروز بزرگداشت شهدا را هدفمند دانست و تصریح کرد: بنیاد شهید محصول تفکر راهبردی حضرت امام(ره) است.
این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم ویترین تمام‌عیار شهدای دوران دفاع مقدس هستند، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم امروز با همان شعار، نمادی از ایثار و فداکاری هستند که در حال مبارزه علیه باطل هستند با همان ویژگی و فرهنگ با این تفاوت که امروز نوع مبارزه تفاوت پیداکرده است.
طاهرنژاد در پایان با تأکید بر اینکه در آستانه‌ سال نو باید با بزرگداشت روز شهدا غباری از دل‌های خود برداریم، گفت: هرکس با هر توان و مقدوراتی که دارد پا در میدان بگذارد و یاد و نام شهدا را گرامی بدارد تا شرمنده‌ شهدا و خانواده آنان نشویم.
انتهای پیام./

captcha