آغاز پیش فروش بن کارت تخفیف هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان
کد خبر: 3694760
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

آغاز پیش فروش بن کارت تخفیف هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان

گروه فرهنگی- قائم مقام دبیر هفتمین نمایشگاه بزرگ استانی کتاب کردستان از آغاز پیش فروش بن کارت تخفیف خرید کتاب هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی خبر داد و گفت: پیش فروش بن کارت تخفیف این نمایشگاه از ۵ اسفند آغاز و تا ۹ همین ماه ادامه دارد.

سامان احمدی، قائم مقام دبیر هفتمین نمایشگاه بزرگ استانی کتاب کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان از ۱۳ تا ۱۸ اسفند با حضور ناشران برجسته کشوری و اقلیم کردستان عراق در سنندج برپا می‌شود.
وی از آغاز پیش فروش بن کارت تخفیف خرید کتاب این نمایشگاه از ۵ اسفند جاری خبر داد و افزود: مهلت ثبت‌نام تاساعت(٢٣:٥٩) ٩ اسفند ادامه دارد.
قائم مقام دبیر هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان بیان کرد: به منظور تسهیل در امر خرید بن های تخفیف خرید کتاب و صرفه جویی در وقت و ارائه خدمات بهتر، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.icfi.ir نسبت به خرید بن کارت کتاب اقدام کنند.
وی اعلام کرد: خرید از طریق تمامی کارت‌های عضو شبکه ی شتاب امکان پذیر بوده و فیش دریافتی پس از ثبت‌نام و خرید اینترنتی می‌بایست از سوی خریدار جهت دریافت اصل بن در نمایشگاه ارائه شود.
احمدی عنوان کرد: امسال برای رفاه حال مراجعه کنندگان به نمایشگاه باجه های بانکی مستقر در محل نمایشگاه افزایش یافته و در حقیقت یک سیستم بانکی متمرکز در نمایشگاه حاضر خواهد بود و مسوولیت تحویل بن نیز بر عهده ی بانک شهر است.
وی با اشاره به تخفیف ٢٠ درصدی بن های خرید کتاب در این نمایشگاه یادآور شد: این تخفیف به غیر از تخفیف غرفه‌ها و ناشران است و برخی از غرفه‌داران و ناشران نیز کتاب‌های خود را با تخفیف ١٠درصد و بیشتر در اختیار مردم قرار می‌دهند.
انتهای پیام

captcha