ظرفیت جوانان داوطلب بیش از پیش در هلال احمر استفاده شود
کد خبر: 3694974
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸

ظرفیت جوانان داوطلب بیش از پیش در هلال احمر استفاده شود

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تقدیر از مشارکت خودجوش جوانان در برنامه‌‎‌های امدادرسانی هلال‌احمر گفت: ظرفیت جوانان داوطلب بیش از پیش در هلال احمر استفاده شود.

به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد 6 اسفندماه در دیدارمدیران هلال احمر کشور و استان یزد با وی، با اشاره به اینکه فعالیت در هلال احمر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: خدمات در این نهاد هم با توجه به بعد خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان و هم فعالیت در زمان حوادث از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
وی با تاکید بر اینکه هلال احمر باید از ظرفیت نیروهای مستعد جامعه به ویژه جوانان به درستی استفاده کند، گفت: نیروهای داوطلب هلال احمر چه در بین دختران و چه در بین پسران ظرفیت‌های امداد‌رسانی بسیار زیادی دارند که باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.
نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: این که تعداد بسیار زیادی از جوانان جامعه اعلام آمادگی می‌کنند که برای خدمت‌رسانی به جامعه به صورت رایگان و افتخاری فعالیت داشته باشند بسیار ارزشمند است.
ناصری یزدی بیان کرد: این نشان می‌دهد که جوان ما باطن و فطرت الهی خود را حفظ کرده و در راه خدمت‌رسانی به دیگران مشتاق هستند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: لازم است هم به لحاظ تخصصی و کاری آموزش‌های لازم به این جوانان داوطلب ارائه شود و هم به لحاظ اعتقادی و دینی برای آنها دوره‌‌های آموزشی و تبیینی در نظر گرفته شود.
وی تصریح کرد: توجه به چنین موضوعاتی سبب می‌شود این روحیه کمک به دیگران به نسل‌های بعدی هم انتقال پیدا کند و تمام جوانان با روحیه دینداری اقدام به حضور در عرصه فعالیت‌های مختلف اجتماعی کنند./انتهای پیام

captcha