جلسه سخنرانی در مورد هویت مسلمانان در اکلاهما
کد خبر: 3695026
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

جلسه سخنرانی در مورد هویت مسلمانان در اکلاهما

گروه بین الملل - انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه اکلاهما (Oklahoma) با همکاری شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی شعبه اکلاهما به مناسبت هفته آگاهی‌بخشی اسلام در این دانشگاه، میزبان یک جلسه سخنرانی در مورد هویت مسلمانان است.

جلسه سخنرانی در مورد  هویت مسلمانان در دانشگاه اکلاهما / انگلیسیبه گزارش خبرگزاری ایکنا به نقل از پایگاه خبری normantranscript؛ این برنامه با عنوان «تلاش برای پذیرش تنوع» چهارشنبه (9 اسفند) ساعت 7 بعد از ظهر به وقت محلی در سالن اجتماعات دانشگاه اکلاهما برگزار خواهد شد.


لیندا سارسور، فعال اجتماعی در زمینه حقوق زنان و اقلیت‌ها و یکی از مدیران برگزاری راهپیمایی زنان در واشنگتن (Women’s March) در این برنامه در مورد اسلام، هویت مسلمانان و مشکلات مسلمان بودن در آمریکا صحبت خواهد کرد.


وی که قبلا مدیر انجمن عربی ـ آمریکایی نیویورک بود، از زمان حادثه 11 سپتامبر از حقوق شهروندی مسلمانانی که هدف اسلام‌ستیزی قرار می‌گیرند، دفاع می‌کند.


گفتنی است راهپیمایی زنان در واشنگتن، تظاهراتی سیاسی بود که در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۱۷ در واشنگتن و شهرهای دیگر آمریکا به منظور حمایت از حقوق زنان، اصلاح قوانین مهاجرت و توجه به نابرابری‌های نژادی، مسایل کارگری و مشکلات زیست‌محیطی برگزار شد.
انتهای پیام


 

captcha