فرهنگ غرب با غول رسانه‌ای جوانان ایران را هدف گرفته است
کد خبر: 3695290
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
خیرمحمدی:

فرهنگ غرب با غول رسانه‌ای جوانان ایران را هدف گرفته است

گروه اجتماعی- معاون آموزش اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: امروزه شاهد هستیم فرهنگ غرب با غول رسانه‌ای خود جوانان را بمباران فکری می‌کند جوانان انقلابی ما باید با بصیرت و دقت چارچوب‌ها را حفظ و در مسیر الهی قدم بردارند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به مناسبت ایام پایانی فاطمیه، محفل انس با قرآن با حضور فرماندهان، کارکنان پایور، هنر آموزان آموزشی و با سخنرانی حجت‌الاسلام خیرمحمدی، معاون آموزش اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)، در پدافند هوایی اراک برگزار شد.
سرهنگ جعفر برزوعی، فرمانده مرکز آموزشی درجه داری حضرت علی اکبر(ع) اراک در این محفل گفت: این مرکز با هماهنگی عقیدتی سیاسی تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته تا در جهت افزایش معنویت در بین کارکنان پایور و وظیفه برنامه‌های سازنده‌ای اجرا کند.
وی تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از هنرآموزان این مرکز در کلاس‌های حفظ و قرائت قرآن شرکت می‌کنند و به نماز شب نیز توجه دارند این اقدامات در راستای اهداف و مأموریت سازمان بسیار مفید است چرا که برای رشد و پیشرفت به دو عامل تخصص و تعهد نیاز است .
حجت‌الاسلام خیرمحمدی نیز در ادامه این محفل گفت: انسان به دنیا آمده با ویژگی‌های عقل، شهوت و اختیار تا در معرض امتحان الهی قرار دهد و در این راه نیاز به پیشوا دارد و در روز قیامت هرکس با پیشوایانی که انتخاب می‌کند محشور می‌شود ممکن است تعدادی با پیامبران محشور شوند و عده‌ای نیز با شیاطین و این انتخاب نیز به عهده خود انسان است که چه مسیری را انتخاب کند.
وی تصریح کرد: شعار معاونت آموزش اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبی(ص) در سال ۹۷ جوان انقلابی معرفت شناسی و ازدواج به موقع است چرا که فضای فکری که جوانان در آن نفس می‌کشند بسیار اهمیت دارد. امروزه شاهد هستیم فرهنگ غرب با غول رسانه‌ای خود جوانان را بمباران فکری می‌کند جوانان انقلابی ما باید با بصیرت و دقت چارچوب‌ها را حفظ و در مسیر الهی قدم بردارند.
وی در پایان حاکمیت دین، عبادت و بندگی را از الگوهای درست رسیدن به خدا دانست و گفت: عبادت از طریق انجام واجبات و ترک محرمات،انس با قرآن، ارتباط با مسجد، داشتن حیا و تفریح سالم در زندگی به وجود می‌آید.

captcha