5 فیلم منتخب جشنواره فجر در کرج اکران می‌شود
کد خبر: 3695318
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶

5 فیلم منتخب جشنواره فجر در کرج اکران می‌شود

گروه فرهنگی- مسئول حوزه هنری استان البرز از اکران ۵ فیلم منتخب سی وششمین جشنواره فجر در کرج خبرداد.

اسماعیل آجرلو در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: فیلم‌های سرو زیرآب، فیلشاه، مغزهای کوچک زنگ زده، بمب یک عاشقانه و تنگه ابوغریب ۵ فیلمی است که پس از توافق با تهیه‌کنندگان آن‌ها از تاریخ ۱۲ اسفندماه به میزبانی سینما هجرت کرج به نمایش درخواهند آمد.
وی افزود: انتخاب این فیلم‌ها بر اساس اقبال عمومی و جوایز کسب شده در جشنواره اخیر بوده است و سعی شده بهترین های دوره اخیر برای اکران در کرج انتخاب شوند.
آجرلو با بیان اینکه اکران دو فیلم لاتاری و به وقت شام نیز در دستور کار قرار داشت، گفت: علیرغم رایزنی‌های فراوان موفق به جلب نظر تهیه کنندگان این آثار نشدیم.
رییس حوزه هنری استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: رویکرد ما در سال جاری تولید محصولات فرهنگی بود که خوشبختانه تا حد بسیاری محقق شد.
این مسئول گفت: تدوین زندگینامه و فرهنگ‌نامه سرداران شهید استان البرز، تولید بیش از ۱۰ فیلم کوتاه، آماده‌سازی و تدوین ۱۰ اثر ادبی در حوزه شعر وداستان در این راستا بوده است.
آجرلو حمایت از گروه‌های تئاتر وهمکاری در جهت تولید دو آلبوم موسیقی را دیگر اقدام این حوزه در سال جاری برشمرد و افزود: در یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته طرح تئاتر بچه‌های مسجد در البرز اجرایی شد و میزبان مرحله نهایی جشنواره تکخند بودیم.
رییس حوزه هنری استان البرز در پایان گفت: تشکیل جلسات ادبی در شهرستان ها و توسعه فعالیت‌های فرهنگی به دیگر نقاط استان نیز در سال جاری با جدیت دنبال شد.
انتهای پیام./

captcha