جلسه کمیته منتخب مدیران عامل اتحادیه‌های استانی برگزار شد
کد خبر: 3695368
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

جلسه کمیته منتخب مدیران عامل اتحادیه‌های استانی برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ جلسه کمیته مدیران عامل و رؤسای هیئت مدیره استان‌ها در دفتر اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ جلسه کمیته مدیران عامل و رؤسای هیئت مدیره استان‌ها 6 اسفندماه در دفتر اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت برگزار شد. در این نشست در ارتباط با اعضای حاضر در مجمع کشوری مصوب شد، نمایندگان استانی همان اعضای اصلی هیئت مدیره‌های استانی باشند و در صورت عدم حضور یکی یا برخی از اعضای هیئت مدیره اعضای علی‌البدل جایگزین می‌شوند و در صورتی که مدیر‌عامل خارج از اعضای هیئت مدیره باشد نیز می‌تواند به جای یکی از اعضای اصلی هیئت مدیره که در مجمع کشوری حاضر نمی‌شود، در مجمع حاضر شود.

همچنین در این جلسه با نظر تمامی اعضا به جهت عدم تشتت و دوگانگی در ساختارهای مردمی، از ایجاد و تشکیل نهادهای موازی به هر عنوانی همچون مجمع خیرین قرآنی، مجمع قرآنیان، مجمع خانه‌های قرآنی شهر و روستا و انجمن‌های قرآن و عترت ارشاد و مراکز حفظ تخصصی اوقاف جلوگیری شده و مصوب شد تا آن‌ها را به‌عنوان نماینده نهادهای‌ مردمی به اتحادیه مدغم استان بسپرند.

بنابراین گزارش، توصیه اکید به دستگاه‌های متولی امور مؤسسات و عدم دخالت در روند انتخابات دو اتحادیه و اجازه انتخاب به کمیته منتخب استان‌ها و نظارت هیئت رسیدگی از دیگر مصوبات این جلسه بوده است.

همچنین مقرر شد، با پیشنهاد اعضای منتخب، بحث و بررسی و اجرای همایش هیئت مدیره‌های استانی و برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مدغم کشوری از سوی دو اتحادیه  انجام و کمیته‌ای 7 نفره متشکل از برخی از اعضا و مدیرعامل دو اتحادیه کشور اجرای این همایش را برعهده گیرند.

جلسه کمیته منتخب مدیران عامل اتحادیه های استانی در تهران

در پایان این جلسه نیز به تمامی افراد توصیه شد تا در فرآیند ادغام نسبت به سرعت عمل وحدت و استقلال و اقتدار مؤسسات قرآنی اهتمام ورزند.

گفتنی است، سید‌علی سرابی، حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، مرتضی نیکزاد، محمد الهی، امیر‌حجت مرادی، حجت محمودی، حسین قضاتلو، سیدمهدی پورموسوی، بهروز کریم‌نژاد، کریم حق‌زاد، محمدرضا داوود آبادی فراهانی، و زهرا کرباسی از حاضران در این جلسه بودند.

انتهای پیام

 

captcha