ترویج امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک کار فرهنگی ضروری است
کد خبر: 3695532
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

ترویج امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک کار فرهنگی ضروری است

گروه معارف- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از آموزه های ارزشمند دینی مکتب اسلام به عنوان یک کار فرهنگی می بایست در کنار کارهای دیگر فرهنگی رواج یابد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، امروز 9 اسفند ماه در نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی، امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تاکید بر اینکه حقوق شهروندی در واقع حق الناس است، گفت: مباحث محتوایی در رابطه با حقوق شهروندی مهم و از حساسیت ویژه و خاصی برخودار است و می بایست با نگاه عمیق و ژرف در راستای احقاق حقوق و مطالبات شهروندان سیاست گذاری و برنامه ریزی کرد.
وی ادامه داد: در این راستا مسئولین دانشگاه باید با نگاه اعتقادی ورود کرده و نسبت به خدمات رسانی مناسب اقدام نمایند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: امر به معروف و نهی از منکربه عنوان یکی از آموزه های ارزشمند دینی مکتب اسلام به عنوان یک کار فرهنگی می بایست به قوت در کنار کارهای دیگر فرهنگی رواج یابد.
وی در زمینه برنامه های کمیته ترویج عفاف و حجاب دانشگاه نیز بیان کرد: در زمینه ترویج عفاف و حجاب تکلیف شرعی و قانونی داریم که با در نظر گرفتن موازین شرعی و قانونی این کار ارزشمند را در بین پرسنل، اساتید و دانشجویان ترویج دهیم.
یادآور می شود؛ مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سال های ۹۳، ۹۴ و ۹۵ به عنوان دستگاه برتر در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و ترویج عفاف و حجاب برگزیده شده است.
انتهای پیام

captcha