رقابت قرآن‌آموزان البرزی فردا آغاز می‌شود
کد خبر: 3695631
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

رقابت قرآن‌آموزان البرزی فردا آغاز می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: رقابت قرآن‌آموزان البرزی فردا، 10 اسفند در دانشگاه پیام نور کرج آغاز می‌شود.

حجت الاسلام احمد اشرفی در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری شانزدهمین آزمون حفظ مفاهیم قرآن‌کریم در البرز، اظهارکرد: این آزمون بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور است که روز پنج شنبه، 10 اسفند همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می‌شود.
وی افزود: سال‌های گذشته اداره کل ارشاد و اوقاف هریک به صورت مجزا به برگزاری این آزمون اقدام می‌کردند اما امسال طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده آزمون با همکاری و هم‌افزایی این دو اداره برگزار خواهد شد.
این مسئول در ادامه به توزیع کارت‌های آزمون اشاره کرد و گفت: توزیع کارت‌ها از 30 بهمن ماه آغاز شده و تا پایان روز نهم اسفند ادامه دارد.
اشرفی بیان کرد: داوطلبان از طریق مراجعه به سامانه قرآن و عترت و ثبت‌نام در سامانه، کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و یک رمز اینترنتی دریافت می‌کنند که با وارد کردن رمز از طریق کارتابل خود می‌توانند کارت ورود به جلسه را پرینت بگیرند.
رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز اضافه کرد: همچنین برای مربیان قرآنی این امکان فراهم شده تا با ورود به کارتابل خود به کارت ورود به جلسه قرآن‌آموزان خود دسترسی پیدا کنند لذا قرآن‌آموزان با مراجعه به مربیان خود می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.
وی گفت: داوطلبان در صورت فراموش کردن رمز ورود با مراجعه به سامانه قرآن و عترت و وارد کردن مجدد کد ملی و شماره تلفن همراه می‌توانند رمز جدید دریافت کنند.
این مسئول در پایان گفت: برای ایاب و ذهاب شرکت‌کنندگان، 20 دستگاه اتوبوس مقابل امامزاده‌ها و موسسات قرآنی جانمایی شده تا قرآن‌آموزان راحت تر در محل آزمون حاضر شوند.
انتهای پیام./

captcha