نورانیت شهدا از زیبایی اعمالشان است
کد خبر: 3696036
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
آیت الله مهدی احدی:

نورانیت شهدا از زیبایی اعمالشان است

کانون خبرنگاران نبأ ــ عضو مجمع عمومي جامعه مدرسين حوزه علميه قم نورانیت شهدا را از زیبایی اعمالشان دانست و گفت: شهدا نذر می کردند تا که شهید شوند.

به گزارش خبرنگار کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ یادواره شهدای روحانی شامگاه گذشته با حضور خانواده شهدا، طلاب، بسیجیان و جمعی از مسؤولان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهرستان قرچک برگزار شد.
آیت الله مهدی احدی در این برنامه با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم، شهید حججی را نوشنده جرعه علم در برابر غیظ دشمن معرفی کرد و گفت: برای حججی شدن نیازمند هجرت از هوای نفس هستیم.
مفسر قرآن کریم ادامه داد: بی حجاب و اراذل و اوباش گرفتار نسبت الشیطان هستند و کسی که تلاشش برای مرضی خدا است و در راه او جهاد می‌کند گرفتار نسبت الرب است.
وی افزود: نماز شب، شهادت در راه خدا، و حضور قلب موجب روشنی چشم می‌شود، اشکی که در دل شب ریخته می‌شود منتسب به خدا می‌شود.
عضو هیئت علمیه جامعة المصطفی العالمیه با بیان اینکه عارف دنبال تغییر مزاج است، تصریح کرد: طلاب محترم ضمن مراقبت باید مزاج مردم را عوض کنند.
آیت الله احدی نورانیت شهدا را از زیبایی اعمالشان دانست و گفت: شهدا نذر می کردند تا که شهید شوند.
استاد اخلاق در پایان با اذعان به اینکه امروز کسی را مانند رهبری در کشور سراغ نداریم، بیان کرد: نباید موجبات اذیت ایشان را فراهم آورد، یقیناً انقلاب اسلامی به رهبری ایشان به انقلاب مهدی (عج) متصل خواهد شد.
یادآوری می‌شود حجت‌الاسلام سید محمد جواد موسوی درچه‌ای قاری بین المللی قران کریم در ابتدای این برنامه به تلاوت قرآن کریم پرداخت.

محمد فرخی

انتهای پیام/

captcha