برپایی ششمین مسابقات قرآن بین بیمارستان‌های استان تهران
کد خبر: 3696560
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

برپایی ششمین مسابقات قرآن بین بیمارستان‌های استان تهران

گروه مسابقات ــ ششمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تهران 15 و 16 اسفندماه برگزار می‌شود.

برپایی ششمین مسابقات قرآن بین بیمارستان‌های استان تهران

حجت‌الاسلام والمسلمين محمودرضا ذكاوت، مشاور فرهنگی بيمارستان خاتم‌الانبيا(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: ششمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تهران، سه‌شنبه و چهارشنبه، 15 و 16 اسفندماه به میزبانی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات حدود 50 بیمارستان متشکل از بیمارستان‌های تأمین اجتماعی، خصوصی، دولتی و نیروهای مسلح و برخی از مراکز خیریه حضور دارند که طی این دوره 350 نفر از بانوان و آقایان برگزیده مسابقات بیمارستانی با هم به رقابت می‌پردازند.
ذکاوت با اشاره به اعضای هیئت داوری این مسابقات، اظهار کرد: تیم داوران در بخش بانوان متشکل از سمیه حاجعلی، شیما چنگی، هاجر حیدری، فاطمه شیرازی و نسرین ستاری است و همچنین تیم داوری در بخش آقایان متشکل از منصور آقامحمدی، یوسف افراش، اصغر برومیده و محمد صفری است.
وی ادامه داد: این دوره از رقابت‌ها طی دو روز از ساعت 8:30 صبح آغاز و تا ساعت 16 ادامه خواهد داشت. همچنین اختتامیه این مسابقات نیز پنج‌شنبه، 17 اسفندماه برگزار می‌شود. این مسابقات با مجوز اخذ شده از سوی ستاد عالی مسابقات کشور برپا می‌شود و این دوره نیز براساس ضوابط اعلام شده از سوی این ستاد برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha