مبلغین کرمانی روش های تخصصی بیان تفسیر قرآن را فرا می گیرند
کد خبر: 3696630
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

مبلغین کرمانی روش های تخصصی بیان تفسیر قرآن را فرا می گیرند

حوزه/ کارگاه روش بیان تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب مبلغ و معمم شهر کرمان از ۱۷ اسفند ماه، در مدرسه علمیه سطح عالی امام مهدی (عج) کرمان برگزار می‎شود.

به گزارش ایکنا؛ حوزه نوشت: حجت الاسلام احمد مومنی، معاون تهذیب حوزه علمیه کرمان از برگزاری کارگاه روش بیان تفسیر قرآن کریم برای طلاب مبلغ و معمم شهر کرمان خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت جایگاه قرآن کریم در دین اسلام و نیاز به ترویج صحیح آن در جامعه، باید به تربیت مبلغان قرآنی که نسبت به معنی و محتوای آیات قرآن آگاهی داشته باشند و همچنین توانمند به بیان صحیح و جذاب در تفسیر قرآن کریم باشند اهتمام ورزیم.

وی افزود: برای تحقق این مهم، دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه‎های علمیه تصمیم به برگزاری دوره های روش بیان تفسیر قرآن گرفته است و این دوره در شهر کرمان نیز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مومنی ادامه داد: با آموزش روشمند بیان تفسیر قرآن، علاوه بر بالا بردن میزان آگاهی قرآنی مبلغین، در راستای برگزاری محافل تفسیری توسط طلاب مبلغ شهر کرمان در مساجد و جلسات قرآنی شهر نیز گام های بلندی برداشته خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمان خاطرنشان کرد: کارگاه روش بیان تفسیر از ۱۷ اسفند، به مدت سه هفته و در روز‎های پنج شنبه و جمعه، در مدرسه علمیه سطح عالی امام مهدی (عج) شهر کرمان برگزار می‎شود که در آن اساتید تفسیر از قم به چهل نفر از طلاب مبلغ آموزش های لازم را می‎دهند.

انتهای پیام

captcha