کتاب «یادت باشد» یادآور غربت همسران شهدا است
کد خبر: 3696693
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

کتاب «یادت باشد» یادآور غربت همسران شهدا است

گروه فرهنگی- نویسنده کتاب یادت باشد، گفت: یادت باشد کتابی از غریبانه‌های همهٔ همسران شهداست که به رشته تحریر درآمده است.

به گزارش ایکنا منطقه قزوین، کتاب خاطرات و زندگینامه شهید حمید سیاهکالی مرادی اولین شهید مدافع حرم استان قزوین با عنوان «یادت باشد» عصر روز شنبه در مراسمی با حضور خانواده این شهید و همسر شهید صدر زاده فرمانده فاطمیون در سوریه رونمایی شد.
محمد رسول ملاحسنی در مراسم رونمایی از کتاب «یادت باشد» زندگینامه شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی به روایت همسر، که عصر روز گذشته در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، تصریح کرد: نوشتن این کتاب از ۲ سال پیش آغاز شد و افراد زیادی در گردآوری آن کمک کردند.
وی افزود: حمید سیاهکالی مرد پاییز بود و اتفاقات مهم زندگی‌اش در پاییز اتفاق افتاده بود بنابراین طرح کتاب متناسب با فصل پاییز انتخاب‌شده است.
نویسنده کتاب یادت باشد، اظهار کرد: امیدواریم با حمایت از این کتاب، شهید حمید سیاهکالی به‌عنوان شهید شاخص مدافع حرم کشور شود.
وی افزود: در تمام این روزها که خاطرات شهید را می‌نوشتم یاد همسر شهیدی در ذهنم بود که این کتاب را به این همسر شهید تقدیم می‌کنم، این همسر شهید کسی نبود جز رباب همسر امام حسین (ع)، که عصر روز عاشورا روضه‌ای از خداحافظی آنان را نمی‌بینیم.
ملاحسنی تأکید کرد: «یادت باشد» کتاب غربت تمام همسران و یادآور صبوری و شجاعت مادران و همسران شهدا و ایثارگرانی است که اگر بردباری آنان نبود، چنین جان‌فشانی‌هایی نیز اتفاق نمی‌افتاد.

علاقمندان برای تهیه این کتاب میتوانند به غرفه ی «یادت باشد» در نمایشگاه کتاب قزوین مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha