آماده همكاری برای اجرای كارهای فاخر هنری منطبق با نیات واقفان هستیم
کد خبر: 3696845
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
موسوی:

آماده همكاری برای اجرای كارهای فاخر هنری منطبق با نیات واقفان هستیم

گروه فرهنگی ـ مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به تولید نمایش‌های چند رسانه‌ای فاخر مذهبی در شیراز تأكید كرد كه ما آمادگی همكاری برای اجرای كارهای فاخر هنری منطبق با نیات واقفان هستیم.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به اجرای موفق نمایش چند رسانه‌ای «خاتون آب و آیینه» در شیراز تأكید كرد كه ما آمادگی همكاری برای اجرای كارهای فاخر هنری منطبق با نیات واقفان هستیم.
وی یادآور شد كه ما در طول سال و در مناسبت‌های مختلف كارهای فرهنگی مختلفی نظیر اعزام مبلغان دینی، برپایی مجالس وعظ، روضه‌خوانی و غیره داریم و اگر لازم باشد به این گونه نمایش‌ها هم ورود می‌كنیم.
موسوی با بیان اینكه اوقاف فارس در اجرای نمایش «خاتون آب و آیینه» نقشی نداشته است، گفت: اگر مسئولان چنین برنامه‌ای به ما مراجعه كنند، ما منطبق با نیات واقفان با آن‌ها همكاری خواهیم كرد.
مدیركل اوقاف فارس در ادامه، نمایش «خاتون آب و آیینه» را اثری بسیار خوب و ارزنده توصیف كرد و گفت: به خصوص در این برهه زمانی، معرفی شخصیتی مانند حضرت زهرا(س) و ترسیمی از زندگی ایشان برای نسل امروز بسیار مفید و ضروری است.
وی ضمن قدردانی از تمام دست‌اندركاران این نمایش ابراز امیدواری كرد كه روند تولید چنین كارهای فاخری در جامعه در سطوح بالاتر تداوم یابد.
انتهای پیام

captcha