ابعاد مختلف شخصیت امام راحل برای نسل جوان تبیین شود
کد خبر: 3696901
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
حجت‌الاسلام چراغی‌پور:

ابعاد مختلف شخصیت امام راحل برای نسل جوان تبیین شود

گروه سیاست و اقتصاد: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام بر ضرورت تبیین ابعاد مختلف شخصیت و زندگی آن حضرت در بین اقشار مختلف مردم تأکید کرد .

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی ایلام، حجت‌الاسلام و المسلیمن علی چراغی‌پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، روز گذشته سیزدهم اسفند ماه در نشست هماهنگی تشکیل ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار کرد: خوشبختانه استان ایلام با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، جزو استان‌هایی برتر در برگزاری مراسمات و مناسبت‌های ملی و مذهبی است .
وی با بیان اینکه این موفقیت‌ها ناشی از تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، افزود: مراسمات سالگرد ارتحال امام راحل در واقع تلاش در راستای تبیین و شناساندن هر چه بیشتر شخصیت تاریخ‌ساز امام راحل به جامعه و به‌ویژه نسل جوان است .
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با تأکید بر اینکه باید ابعاد مختلف شخصیت وزندگی حضرت امام راحل به نسل جوان شناسانده شود، اضافه کرد: بهره‌گیری از آثار امام راحل از جمله صحیفه نور و وصایای امام راحل، نقش مهمی در این زمینه خواهد داشت .
چراغی‌پور با بیان اینکه در سال 97 و در بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام راحل برنامه‌های ویژه‌ای در سطح استان برگزار می‌شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه ایام ارتحال امام راحل با ایام ماه مبارک رمضان مصادف است در سال جاری نیز هیچ ‌گونه اعزامی به حرم مطهر صورت نخواهد گرفت .
وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام راحل فرصت مناسبی برای تبیین برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امام راحل و انقلاب اسلامی رابطه تنگاتنگی با هم دارند و انقلاب اسلامی با هدایت‌ها و رهبری امام راحل بنیان‌گذاری شد .
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در پایان اظهار کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت قیام 15 خرداد در مرکز استان برنامه‌های ویژه‌ای با حضور اقشار مختلف برگزار می‌شود و این نشست در واقع آغاز تشکیل ستاد گرامیداشت ایام ارتحال امام راحل در استان خواهد بود
انتهای پیام
captcha