برگزاری مرحله دوم نشست‌های دانش‌آموزی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3696914
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
حجت الاسلام کریمی خبر داد:

برگزاری مرحله دوم نشست‌های دانش‌آموزی در چهارمحال و بختیاری

برگزاری مرحله دوم نشست‌های دانش‌آموزی در چهارمحال و بختیاری گروه فرهنگی - مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله دوم نشست‌های دانش‌آموزی و خانواده از امروز به مدت یک هفته با حضور اساتید مرکز تخصصی نماز قم با همکاری اداره قرآن، نماز و عترت آموزش‌وپرورش استان نیز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به برنامه‌های ستاد اقامه نماز استان در ایام پایانی سال اظهار داشت: نخستین برنامه اجرای طرح بیان ویژه طلاب خواهر حوزه‌های علمیه استان است که برای 50 نفر از خواهران سطح 2 به بالا با حضور 4 نفر از اساتید مرکز تخصصی نماز قم به مدت 28 ساعت در چهار روز برگزار می‌شود.
وی افزود: همچنین دوره آموزشی معارف قرآن نماز و مهدویت ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان به مدت 24 ساعت که 16 ساعت حضوری و 8 ساعت غیرحضوری است با حضور دو نفر از اساتید مرکز تخصصی نماز و مهدویت قم برگزار می‌شود.
مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اشاره به ارزیابی طرح عملی نماز کلید بهشت بیان کرد: این ارزیابی در شهریور سال جاری با مشارکت معاونت سوادآموزی استان به مدت دو روز در شهرستان اردل برگزار شد که مقرر گردید آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی در 10 دقیقه اول کلاس به آموزش نماز بپردازند که در حال حاضر ارزیابی این دوره در حال برگزاری است.
کریمی خاطرنشان کرد: بازدید از مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی جهت خدمات‌دهی مناسب به مسافرین نوروزی از نیمه دوم اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد است.
وی گفت: مرحله دوم نشست‌های دانش‌آموزی و خانواده از امروز به مدت یک هفته با حضور اساتید مرکز تخصصی نماز قم با همکاری اداره قرآن، نماز و عترت آموزش‌وپرورش استان نیز برگزار می‌شود.
مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دوره آموزشی توانمندسازی معلمان سوم ابتدایی دختران برای 80 نفر در نواحی یک و دو آموزش‌وپرورش شهرستان شهرکرد به مدت 14 ساعت در دو روز نیز برگزار شد.
کریمی ادامه داد: دوره‌های آموزشی نماز و فضای مجازی در دستگاه‌های اجرایی استان با حضور و تدریس مدیر ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود.

captcha