معلمان و مربیان پرورشی افسران نظام اسلامی هستند
کد خبر: 3696946
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸
چتروز:

معلمان و مربیان پرورشی افسران نظام اسلامی هستند

گروه اجتماعی - مدیر آموزش و پرورش منوجان با بیان اینکه معلمان، مدیران و مربیان پرورشی افسران این نظام اسلامی هستند، گفت: آموزش و پرورش دستگاهی بزرگ است که در هر شرایطی قرار بگیرد باید تربیت دانش‌آموزان را به درستی انجام دهد.

به گزارش ایکنا از کرمان، ابراهیم چتروز، مدیر آموزش و پرورش منوجان دیروز دوشنبه، 14 اسفند در برگزاری مراسم سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدایی مانند شهید رجایی و باهنر بنیانگذاران امور تربیتی در آموزش و پرورش بودند که ما باید از آن‌ها الگوبرداری کنیم.
وی با بیان اینکه معلمان، مدیران و مربیان پرورشی افسران این نظام اسلامی هستند، افزود: آموزش و پرورش دستگاهی بزرگ است که در هر شرایطی قرار بگیرد باید تربیت دانش‌آموزان را به درستی انجام دهد.
چتروز بیان کرد: پتانسیل بالقوه و بالفعل تربیت دانش‌آموزان بر عهده معلمان و مدیران است و از آنجایی که خطرات آسیب‌های اجتماعی به سنین پایین نسل ما رسیده در این میان معلمان ما باید خودشان را بروز کنند چراکه عقب ماندن از علم روز دنیا خطرات سنگینی به دانش‌آموزان در این سن وارد می‌کند.
مدیر آموزش و پرورش منوجان با اشاره به اینکه روابط ما در حوزه آموزش و پرورش باید روابطی دوستانه و صمیمی باشد، عنوان کرد: معلمان باید تهدیدها را تبدیل به فرصت کنند چراکه تأثیرگذاری معلمان بیشترین تأثیرگذاری در دنیا است.
چتروز با بیان اینکه رسالت معلمان مسئولیت سنگینی است، اظهارکرد: معلمان باید با شرایط موجود روبه جلو گام بردارند و ایده‌های جدید به دانش‌آموزان ارائه کنند.
وی افزود: از آنجایی که آسیب‌های اجتماعی همیشه وجود داشته و دارد مدیران باید نظارت بیشتری به مدارس داشته باشند و اینکه معلمان باید تأثیر‌گذار باشند و تاثیرگذاری آنها وقتی انجام می‌شود که علم و دانش بروز داشته باشند.
چتروز بیان کرد: معلمان نباید به کم بودن حقوقشان معترض باشند چراکه تربیت دانش‌آموزان مسوولیت آنها است و ربطی به کم بودن حقوق ندارد.
وی با بیان اینکه معلمان باید به کلاس‌های درس نشاط و شادابی بیافزایند، تصریح کرد: کار اصلی تربیت را شما معلمان انجام می‌دهید و مجموعه آموزش و پرورش عضو کوچکی در کنار رسالت بزرگ شما معلمان قرار دارد و اینکه خواسته آموزش و پرورش اتحاد و یکپارچگی میان مدیران و معلمان است.
انتهای پیام

captcha