روسای بسیج دانشجویی زنجان تودیع و معارفه شدند
کد خبر: 3697471
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

روسای بسیج دانشجویی زنجان تودیع و معارفه شدند

گروه اجتماعی: صبح امروز و طی آئینی روسای بسیج دانشجویی استان زنجان تودیع و معارفه شدند.

به گزارش ایکنا از زنجان، صبح امروز سه‌شنبه 15 اسفندماه آیین تکریم و معارفه رئیس جدید و پیشین بسیج دانشجویی استان زنجان با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در سالن سهروردی دانشگاه زنجان برگزار شد.
در این مراسم که با حضور محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار شد از اقدامات امین بیات تقدیر و ابوالفضل صابری به عنوان رئیس جدید بسیج دانشجویی استان معرفی زنجان شد.
در حاشیه این مراسم محمدجواد نیک‌روش، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور اظهار کرد: ولایت‌مداری، جوهره‌ای است که حماسه فاطمی و انقلاب اسلامی داشته و درسی که حماسه آن بانوی بزرگوار داشت بعد از ۱۴ قرن توسط مردی از سلاله آن حضرت به منصه ظهور گذاشته شد و باعث بیداری ملت ایران و جرقه‌ای برای فتوحات پی‌درپی در سراسر جهان شد.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: بسیج با دو ماموریت شامل تربیت نیروی طراز برای انقلاب اسلامی و ایفای نقش برای اهداف انقلاب اسلامی در تلاش است تا بستر لازم برای ایجاد و شبکه‌سازی برای هسته‌های مقاومت در راستای نیل به هدف نهایی که حکومت اسلامی است را فراهم کند.
نیک‌روش با اشاره به اینکه در قالب تشکل بسیج دانشجویی فرصتی برای ایجاد و شبکه‌سازی این هسته‌ها به وجود آوردیم، گفت: یکی از راه‌کارهای بسیج دانشجویی برای پیگیری آرمان‌های انقلاب اسلامی است و امروز در بسیاری از دانشگاه‌های کشور با عقبه علمی و کارشناسی و با رویکرد کمک به مسئولان و متولیان امر روزبه‌روز این حرکت بیشتر می‌شود.
وی با اشاره به آیه 30 از سوره مبارکه فصلت گفت: «إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ»؛ «در حقيقت كسانى كه گفتند پروردگار ما خداست‏ سپس ايستادگى كردند فرشتگان بر آنان فرود مى ‏آيند [و مى‏ گويند] هان بيم مداريد و غمين مباشيد و به بهشتى كه وعده يافته بوديد شاد باشيد».
نیک‌روش تصریح کرد: اگر هدف‌گذاری دانشجویان ما پیگیری اهداف باشد و با راهنمایی مکرر مقام معظم رهبری مسیرمان را در این راستا جدی دنبال کنیم مصداق واقعی بسیجی خواهیم بود که امام خمینی خود را مفتخر به بسیجی بودن می‌داند و کسی که اوصاف بسیجی را در زندگی دنیوی داشته باشد و بسیجی واقعی ولایتمدار در مقام اندیشه و عمل باشد سرنوشت و اجر مقام شهادت برایش رقم خواهد خورد.
captcha