رسالت امور تربیتی، پرورش نسلی توانمند و آگاه به ارزش‌های دینی و فرهنگی است
کد خبر: 3697646
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵

رسالت امور تربیتی، پرورش نسلی توانمند و آگاه به ارزش‌های دینی و فرهنگی است

گروه معارف: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان رسالت نهاد مقدس امور تربیتی را پرورش نسلی توانمند و آگاه به ارزش‌های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان امروز، 15 اسفندماه در جمع مربیان و معاونین پرورشی مدارس شهرستان سروآباد، با تبریک هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی، از تلاش و زحمات مربیان پرورش شهرستان در تحقق برنامه ها و اهداف تربیتی و ورزشی تقدیر و تشکر کرد .
وی با اشاره به جایگاه خاص شهرستان در تربیت و پرورش بزرگان دینی در طول سالیان گذشته، افزود: سروآباد همواره مهد دینداری و اعتلای فرهنگ دینی و اسلامی بوده است.
نریمانی با اشاره به اهمیت توجه والدین به مسایل تربیتی در کنار فعالیت‌های آموزشی، اعلام کرد: آموزش در کنار پرورش می تواند اثر واقعی خود را نشان دهد به همین جهت نیاز است که والدین به مسایل پرورشی و اخلاقی دانش‌آموزان توجه ویژه داشته باشند تا شاهد پرورش نسلی توانمند و با انگیزه جهت رسیدن به آرمان های والای انقلاب باشیم.
معاون پرورشی و فرهنگی استان توجه به مسایل تربیتی را از مهم ترین نیازهای جامعه امروز عنوان و بیان کرد: با توجه به هجمه های گسترده استکبار در زمینه های جنگ نرم و امور فرهنگی و تربیتی نیاز است تا نهاد های مذهبی در کنار آموزش و پرورش با این توطئه‌ها مقابله کنند تا بزرگ‌ترین سرمایه کشور که همان دانش آموزان هستند از گزند این هجمه ها دور بمانند.
وی بر تعامل مستمر میان خانواده ها و مدرسه به عنوان دو رکن اصلی تربیت دانش آموزان تاکید کرد و یادآور شد: تعامل تنگاتنگ بین این دو بخش زمینه آگاهی بخشی و مقابله با ترفندهای دشمن را ارتقا می‌دهد.
انتهای پیام

captcha