آغاز همایش ملی «نهج‌البلاغه از منظر اسلام‌شناسان»
کد خبر: 3697717
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

آغاز همایش ملی «نهج‌البلاغه از منظر اسلام‌شناسان»

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ همایش ملی «نهج‌البلاغه از منظر اسلام‌شناسان» از سری برنامه‌های همایش ملی ریحانةالنبی در شهرستان مهر آغاز به کار کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، همایش ملی «نهج‌البلاغه از منظر اسلام‌شناسان» از سری برنامه‌های همایش ملی ریحانةالنبی امروز، 16 اسفندماه در محل پالایشگاه پارسیان شهرستان مهر آغاز به کار می‌کند.
این برنامه با حضور اندیشمندان و نهج‌البلاغه پژوهان نقاط مختلف کشورمان و همچنین فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد و نمایندگان برخی از مراجع تقلید برگزار می‌شود.
آغازگر این مراسم بعد از تلاوت آیات وحی و کلیپ حضرت زهرا(س)، قرائت پیام آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی خواهد بود و در ادامه بهزاد مریدی، دبیر همایش ملی «ریحانةالنبی» سخنرانی می‌کند و سپس محمد مهدی جعفری، استاد دانشگاه شیراز و نهج‌البلاغه پژوه مشهور کشورمان به ایراد سخن می‌پردازد.
در ادامه عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سخنرانی پرداخته و بعد از آن یکی از علمای اهل سنت جنوب استان فارس به بیان نکاتی درباره حضرت زهرا(س) و خاندان اهل بیت(ع) خواهد پرداخت.
اجرای گروه مولودی‌خوانی روستای فیشور لارستان و سخنرانی احمد مسجد جامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه دهنده این مراسم خواهد بود و بعد از آن حجت‌الاسلام والمسلمین سعید  جوادی آملی، مدیرعامل مؤسسه بین‌المللی اسراء و فرزند آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی به سخنرانی می‌پردازد.
آخرین سخنران این برنامه اسماعیل تبادار، استاندار فارس خواهد بود و در ادامه از تمبر مراسم رونمایی خواهد شد و سپس برنامه با پخش موسیقی ناصر عبداللهی به کار خود پایان می‌دهد.
انتهای پیام

captcha