آغاز ثبت نام اعتکاف در آذربایجان غربی
کد خبر: 3697748
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

آغاز ثبت نام اعتکاف در آذربایجان غربی

گروه فعالیت های قرآنی - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد داداش زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی گفت : ثبت نام شرکت در مراسم معنوی اعتکاف از 15 اسفند تا 29 اسفند ماه ادامه دارد.
وی اظهار کرد : در مراسم اعتکاف سال گذشته 12 هزار نفر در مساجد استان معتکف شدند.
وی با اشاره به اینکه در سال آتی مراسم اعتکاف همزمان با تعطیلات ایام نوروزی مقارن شده است، بیان کرد : جوانان مومن و اهالی ایمان که به دنبال فرصتی برای عبادت و راز و نیاز در گوشه ای دنج با خدای خود هستند، در هر ایامی از این فرصت استفاده می کنند و امسال نیز پیش بینی می شود استقبال جوانان از این مراسم بسیار باشکوه خواهد بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت : مباحث مشاوره ای، اعزام اساتید حوزوی و دانشگاهی، سخنرانی در رابطه با آسیب های اجتماعی، برگزاری حلقه های معرفت، برگزاری نماز جماعت و برگزاری اعمال ام داوود در روز سوم اعتکاف از جمله برنامه های محوری ویژه معتکفان در مساجد است.
لازم به ذکر است، ثبت نام مراسم اعتکاف در استان از طریق پایگاه اینترنتی به آدرس www.ido-ag.ir سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی انجام خواهد شد و مراسم اعتکاف به مدت سه روز از 11 تا 13 فروردین ماه 97، مصادف با 13 تا 15 رجب همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می شود.
انتهای پیام

captcha