یادبود شهید «مهدی اسکندری» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول
کد خبر: 3697777
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

یادبود شهید «مهدی اسکندری» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

گروه جلسات و محافل ــ یکصد و شصت و پنجمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهرستان علی‌آباد کتول یادواره شهید «مهدی اسکندری» برگزار شد.

یادبود شهید «مهدی اسکندری» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

به گزارش ایکنا؛ جلسه یکصد و شصت و پنجم کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه سه‌شنبه، 15 اسفندماه با اجرای رضا صدقی و نیز حضور علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم در مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد.
در این مراسم قرآنی و معنوی که همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شد، برنامه ترتیل‌خوانی صفحه 165 قرآن کریم توسط مجری برنامه انجام شد و در ادامه نیز پس از قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج)‌ و خلاصه‌ای از دعای توسل، سیدمحمدباقر ساداتی، قاری و حافظ نوجوان قرآن کریم به اجرای برنامه حفظ قرآن پرداخت.
همچنین، در ادامه این مراسم معنوی نیز برنامه یادواره و گرامیداشت شهید مهدی اسکندری در رابطه با زندگینامه و سجایای اخلاقی این شهید بزرگوار اجرا شد. در ادامه گروه سرود عاشقان ولایت از پایگاه مقاومت بسیج خواهران حدیث مسجد امام حسن عسکری(ع) به اجرای برنامه پرداخت که با استقبال حضار در مراسم نیز رو‌به‌‌رو شد.

یادبود شهید «مهدی اسکندری» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول
در ادامه برگزاری این مراسم نیز برنامه تفسیر آیات قرآن توسط علی‌اصغر زنگانه با موضوع دوست و دوستیابی اجرا شد. همچنین، پس از اجرای برنامه تفسیر، محمد تجری، قاری قرآن کریم استان گلستان به تلاوتی آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت.
در پایان برگزاری این مراسم نیز با حضور مسئولان برگزارکننده، برنامه‌های مختلفی همچون برنامه قدردانی از خانواده شهید شاخص جلسه، شام تبرکی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به دو نفر از آقایان و دو نفر از بانوان حاضر در مراسم برگزار شد.
یادآور می‌شود، این محفل قرآنی و معنوی، یکصد و شصت و پنجمین کرسی تلاوت قرآن کریم بود که در چارچوب برگزاری کرسی‌های تلاوت مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha