برگزاری آیین اختتامیه ششمین مسابقات قرآن بین بیمارستان‌های استان تهران
کد خبر: 3697818
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

برگزاری آیین اختتامیه ششمین مسابقات قرآن بین بیمارستان‌های استان تهران

گروه مسابقات ــ آیین اختتامیه ششمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تهران فردا، 17 اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ آیین اختتامیه ششمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تهران، پنجشنبه، 17 اسفندماه با حضور پیرحسین کولیوند، مدیر بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیاء(ص) برپا می‌شود.
با توجه به اینکه آیین اختتامیه در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود، در قالب محفل انس با قرآن از ساعت 10 تا 12 با حضور متسابقان و مدعوین تشکیل می‌شود.

آیین اختتامیه ششمین مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بین بیمارستان‌های استان تهران
در ابتدای این مراسم رتبه نخست رشته قرائت به تلاوت آیاتی از قرآن می‌پردازد و سپس حضور پیرحسین کولیوند، مدیر بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیاء(ص) به حاضران در این جلسه خیر مقدم می‌گوید و در ادامه نیز امین پویا، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از قرآن می‌پردازد و سپس حبیب صداقت، قاری بین‌المللی کشور به مناجات‌خوانی می‌پردازد. همچنین رتبه نخست رشته حفظ کل نیز به ارائه محفوظات و پاسخ به حاضران خواهد پرداخت.
این مسابقات از 15 تا 16 اسفندماه طی دو روز با رقابت قریب به 350 نفر از آقایان و بانوان از 50 بیمارستان استان تهران در رشته‌های حفظ، مفاهیم و احکام و قرائت ترتیل و تحقیق به میزبانی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی خاتم‌الانبیا(ص) برگزار شد.
همچنین برای برپایی این دوره از مسابقات مجوز برگزاری از سوی ستاد عالی مسابقات قرآن کشور اخذ شده است که مسابقات در دو تیم داوری در بخش بانوان سیمه حاجعلی، شیما چنگی، هاجر حیدری و نسرین ستاری و فاطمه شیرازی و در بخش آقایان منصور آقامحمدی، یوسف افراش، اصغر برومیده و محمد صفری قضاوت شد.
انتهای پیام

captcha