خبرنگاران در وضعیت کنونی باید حریت داشته باشند
کد خبر: 3697825
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

خبرنگاران در وضعیت کنونی باید حریت داشته باشند

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه در وضعیت کنونی خبرنگاران باید حریت داشته باشند تصریح کرد: این ظلم است که فعالان عرصه رسانه و خبرنگاران با تعصب از یک جناح و گروهی طرفداری کنند و ایرادات آن را به آنها گوشزد نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل روزگذشته 15 اسفندماه در دیدار با فعالان فضای مجازی استان اردبیل اظهار کرد: اگر رسانه‌ها از جامعه حذف شوند فساد همه جا را در برمی‌گیرد.
وی ادامه داد: گاهی یک مدیری از قلم فعالان حوزه رسانه بیشتر از نهادهای نظارتی می‌ترسد و اگر رسانه‌ها از جامعه حذف شوند فساد جامعه را در برخواهد گرفت.
وی گفت: لازم است فعالان حوزه مجازی از یک هویت جمعی در استان برخوردار باشند و اقدامات آنها به سمت و سوی سازمان یافته‌تر و رسمی‌تر سوق پیدا کند.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه در وضعیت کنونی خبرنگاران باید حریت داشته باشند تصریح کرد: این ظلم است که فعالان عرصه رسانه و خبرنگاران با تعصب از یک جناح و گروهی طرفداری کنند و ایرادات آن را به آنها گوشزد نکنند.
عاملی بیان کرد: جامعه ما به انسانهایی با نگرش بزرگ و عمیق نیاز دارد تا در شرایط حساس بتوانند مسایل و مشکلات جامعه را منعکس کنند و اسیر هوای نفسانی خود نشوند.
وی ادامه داد: تهمت‌زنی به مدیران و مسؤولان بحثی جدای از انتقاد است و این مساله گناهی نابخشودنی است که در این زمینه نیز فعالان عرصه رسانه باید دقیق و حساب شده عمل کنند.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اضافه کرد: پیگیری وعده‌های مدیران از جمله اصلی‌ترین وظایف رسانه‌ها است و لازم است در این زمینه فعالان فضاهای مجازی بیشتر ورود پیدا کنند.
انتهای پیام

captcha