اجرای 6 محفل قرآنی در روز پایانی طرح «از حرم تا حرم» نزاجا
کد خبر: 3697885
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸

اجرای 6 محفل قرآنی در روز پایانی طرح «از حرم تا حرم» نزاجا

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شش محفل انس با قرآن طی روز پایانی سفر کاروان قرآنی «از حرم تا حرم» نیروی زمینی ارتش برپا شد.

به گزارش ایکنا؛ کاروان قرآنی «از حرم تا حرم» اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب طی امروز، 16 اسفندماه به اجرای محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن پرداختند.
طبق جدول زمان‌بندی، این کاروان امروز در دو گروه اول ودوم به اجرای برنامه پرداختند، بر این اساس گروه نخست در شوشتر و دزفول در نوبت صبح در تیپ 45 ویژه کارکنان پایور و وظیفه و فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شش همراه با تلاوت اذانگاهی ظهر و در تیپ 292 دزفول پس از اقامه نماز ظهر و عشا برنامه اجرا کردند.
همچنین گروه دوم در شهرستان اندیمشک در تیپ 72 و آمادگاه دو کوهه ویژه کارکان پایور و وظیفه صبح امروز برپا شد. همچنین پس از اقامه نماز مغرب و عشا این کاروان با حضور در آستان مقدس امامزاده محمدبن موسی‌الکاظم سبزقبا(ع) برگزار شد.
یادآور می‌شود، این محافل با رویکرد طرح تدبر در آیات نورانی قرآن انجام می‌شود که در طول برپایی محفل، سؤالات قرآنی از آیات تلاوت شده، مطرح شده و هدایایی نیز به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود و محفل فوق با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم، شبکه قرآن و معارف سیما، آستان مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) و آستان مقدس امامزاده موسی‌بن‌‌الکاظم(ع) سبزه‌قبا در دزفول و همکاری یگان‌های استان‌های قم، لرستان و خوزستان برپا می‌شود.
اعضای این کاروان قرآنی محمد کاشانی به عنوان مجری، حسین اسلامی و علی‌اکبر گلاب‌زایی، حافظ کل قرآن و مهدی سعادت، نایبعلی عبداللهی، ابوالفضل قدیانی، سجاد علیپور و میلاد خادم به عنوان قاریان در این کاروان حضور داشتند.
انتهای پیام

captcha